Gewoon naar de VIP gaan, daar is de bewaking omgekocht ¯\_(ツ)_/¯
Maar real talk, ik heb op veel festivals gewerkt. Het gaat zo veel vaker fout met drugs dan met alcohol. Misschien ook omdat mensen meer gewend zijn aan alcohol dan aan drugs en daarmee hun grenzen beter kennen, maar iedereen die ik knockout van de wc's heb moeten bevrijden had drugs gesnoven/geslikt. En dat zijn dan de drugs die binnengesmokkeld zijn, kun je nagaan als het legaal mee naar binnen mag.
En zoals hierboven wordt gezegd, als je teveel gedronken hebt en je aso gedraagt heb je gelijk de beveiligers op je dak en wordt je van terrein verwijderd - bandje vaak doorgeknipt ook. Daarnaast weigeren barmedewerkers je ook wel eens bier te verkopen als zij denken dat het gevaarlijke situaties creëert. Het is iets makkelijker te reguleren of in de gaten te houden.
Op sommige festival in Nederland mag je een klein beetje bij je dragen, maar dat is vaak zo weinig dat mensen er overheen gaan. Maar als een festival een zero drugs-policy heeft, houd je je daaraan. Bij Tomorrowland mochten wij als personeel ook geen flesjes met dop of blikjes meenemen het terrein op, dus hoe stom we die regel ook vonden, daar houden we ons aan. Ook geen glasflessen op personeelscamping, dus drank etc overgegoten in plastic flessen haha.
Long story short; Ik ben het niet eens met de stelling. Houd je gewoon aan het beleid van het festival.
[ bericht aangepast op 13 jan 2019 - 15:52 ]
If a writer falls in love with you, you can never die