Allereerst, mijn drie favoriete meiden:
Talon/Froukje,
Kozik/Natas &
Slughorn/Dani! (god, ik wist jullie usernames niet eens meer.. zo erg..)
Wij hebben elkaar dit jaar maar bar weinig gezien. Ik denk sinds onze super gezellige schrijfretraite niet meer en dat was aan het begin van de zomer. En hoewel ik dat echt heel jammer vind, weet ik dat we het allemaal gewoon druk hebben gehad en dat er ondanks dat niets is veranderd tussen ons. 2019 is een nieuw jaar en in dat jaar gaan we elkaar gewoon meer zien!
Talon/Froukje: Jij hebt al echt een super lief bericht voor me achtergelaten hier, maar ik wil je nog even bedanken voor alle steun het afgelopen jaar! Ik vond het ontzettend gezellig om aan de telefoon te hangen tot ik ineens 30 euro over mijn beltegoed had gebeld met jou, over drama dat maar niet op leek te houden en wat vervelend was, maar te gelijkertijd interessant en hilarisch. Ik ben super trots op jou en alles dat je in 2018 heb behaald! Want ik denk dat dit voor beide een jaar vol stress was, vooral voor school, maar we hebben het allebei gewoon geflikt! Ik hoop nog veel van jou te kunnen genieten dit jaar, al helemaal als onze plannen voor volgend jaar doorgaan
! Daar kijk ik echt naar uit! Lieve Froukje, proost op een mooi 2019! (heart2)
Kozik/Natas: Je had het al gezegd.. We hebben te weinig samen gebrainstormed en te slecht ons contact gehouden... maar ik weet uit ervaring dat sommige vriendschappen dat gewoon aankunnen. Die van ons is daar een van. Bizar hoe snel de tijd voorbij gaat en dat je er ineens achterkomt dat je elkaar al een half jaar niet meer hebt gezien. Shame on us.. haha! In 2019 gaan we het gewoon anders aanpakken. Het word een druk jaar, voor ons allemaal denk ik, en we wonen nog altijd ver van elkaar vandaan, maar we vinden wel een manier! Dat hebben we altijd gedaan! Lieve Natas, ik ben echt trots dat dit jaar het laatste deel van je trilogie gewoon gaat worden uitgebracht, en dan? Dan ga je zoals altijd gewoon door met iets nieuws! Ik hoop echt dat we in 2019 de kans krijgen elkaar wat meer te zien! Wie weet kan ik ooit de moed verzamelen dat hele eind naar jou met de auto te rijden, dat zou in ieder geval een stuk sneller gaan hihi. Op een goed en gezond 2019 en dat we maar meer van elkaar mogen zien en weer lekker kunnen brainstormen over van alles en nog wat!(heart2)
Slughorn/Dani: Jij had het dit jaar ook even zwaar, of in ieder geval afgelopen maand. Man dat vond ik rot voor je! Maar ik ken jou, en ik weet hoe sterk jij bent. Dani laat zich niet op haar kop zitten, dat doet ze nooit! Ik wil jou verder even bedanken voor je advies dit jaar, dat ben ik niet vergeten. Ook wij hebben elkaar verder erg mis gelopen helaas, maar ik hoop net als bij Froukje en Natas dat we dit jaar meer van elkaar gaan zien en dat we met z'n drie zeker (uiteindelijk) een datum kunnen prikken voor een schrijfretraite, zelfs al is het maar een weekendje. Want dat was, zoals Froukje al zei, een van mijn hoogtepunten afgelopen 2018. Als ik terugdenk aan 2018 realiseer ik me pas hoeveel elk van ons heeft bereikt dat jaar. Jij hebt een mooi appartementje kunnen scoren, die ik in 2018 ook heb mogen bewonderen voor een kort momentje, je hebt een nieuwe baan gescoord en over kritiek op je stage heen gestapt. Ik ben trots op jou! Op jullie alle drie en ik ben trots dat ik jullie als vriendinnen heb gevonden. Gewoon op internet! Wie had dat ooit gedacht? Danique, proost op een gezond en fijn 2019! (heart2)
Shaybuttah/Rachel: Ja, ja, jij ook! Hoewel wij er in zijn gefaald om elkaar dit jaar face2face te zien, ben ik blij dat we zoveel contact hebben gehouden via whatsapp. Ik geniet echt altijd van onze brainstormsessies en gekibbel over mijn fanfic en ik hoop enorm dat, hoewel die straks klaar is, ik jou in 2019 nog net zo veel ga spreken. Zonder jou was mij die fanfic ook niet gelukt denk ik, of zaten er veel plotfouten in en was hij lang niet zo awesome geworden als nu. Daar ben ik je echt dankbaar voor! Ook hoop ik dat we elkaar dit jaar weer gezellig gaan zien bij de Starbucks met onze laptopjes en een warme kop thee. Daar kijk ik erg naar uit! Misschien zelfs dat we elkaar vaker dan één keer kunnen zien hahaha! Ik wens je een fijne 2019, lieve Rachel! (heart2)
Dan wilde ik nog tijd nemen om een paar van mijn meest fanatieke lezers te bedanken voor alle tijd en moeite die ze altijd in de comments schrijven onder A Darkened Heart. Jullie maken het activeren voor mij zo ontzettend leuk elke keer! Ik kijk er elke keer naar uit om jullie te verrassen met een hoofdstukje en om dan jullie reacties te lezen. Dit is wat zorgt dat een schrijver door blijft gaan, echt waar, dankzij jullie! Dus lieve
Sarah_Potter, TAMOCHi,
Maim,
GoCrazy,
Sunnyrainbow,
VampireMouse,
Catminten
Heronwhale, dank jullie wel voor alle leuke en lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie na ADH nog een keer blij kan maken met een Pottertastisch verhaal en jullie dan weer terug te zien, want jullie maakten het schrijven voor mij echt leuk!!