•                   STORY                  

    Younger Days vertelt het verhaal over een hechte vriendengroep. De jongeren leerden elkaar kennen in hun eerste jaar van high school en zijn sindsdien onafscheidelijk van elkaar geweest. Er volgde vier hechte jaren waarin de acht alles met elkaar deelde. Maar alles veranderde toen de groep door een heftige ruzie uit elkaar viel. Hun wegen scheidden van elkaar en het contact verwaterde snel. Maar nu, acht jaar later, besluit één van hen om iedereen uit te nodigen voor een reünie. Kan iedereen nog met elkaar door één deur of blijft de onuitgesproken ruzie nog dwarszitten?
    Nu vroeg ik mij twee dingen af:
    1. Is er interesse in zo'n kleinschalige RPG?
    2. Is het juist interessant om in de tijd te spelen waarin ze jong zijn i.p.v. acht jaar later?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben geïnteresseerd, in ieder geval als het lang loopt. c: Te veel leuke RPG's, houd op. Ik zou niet weten waar mijn voorkeur ligt, eigenlijk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MadaIena schreef:
    Ik ben geïnteresseerd, in ieder geval als het lang loopt. c: Te veel leuke RPG's, houd op. Ik zou niet weten waar mijn voorkeur ligt, eigenlijk.


    This

    Bedankt voor jullie reacties!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MadaIena schreef:
    Ik ben geïnteresseerd, in ieder geval als het lang loopt. c: Te veel leuke RPG's, houd op. Ik zou niet weten waar mijn voorkeur ligt, eigenlijk.


    Dit inderdaad (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ohh dit klinkt inderdaad wel leuk. Ik den dat beide tijden wel leuk zijn,


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Dit klinkt inderdaad wel leuk! Mijn voorkeur zou dan wel liggen bij de tijd van 8 jaar later.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'