Oakton, het stadje waar hij sinds zijn negende gewoond had, was na die beruchte arrestatie nooit meer hetzelfde.
OPZET ⇸ Mijn bedoeling van deze RPG is iets kleinschalig, met maximum 10 rollen, die vooral gericht is op relaties onder de personages. Ik ben me ervan bewust dat de RPG rond een persoon draait (Ash), maar het is zeker niet de bedoeling dat alles om hem draait.
⇸ Omdat ik zelf al heel vatbaar ben om RPG's te laten liggen, wil ik dit tegengaan door enkele data vast te leggen waarop een skip gebeurt. Zo kan je daar al naar toe werken en ik denk dat er dan minder neiging is tot afhaken. Waar het verhaal naar toe skipt, is uiteraard open voor suggesties en overleg. ⇸ De RPG kan eigenlijk op drie momenten beginnen. Hier hoeft echt geen rekening mee gehouden worden met de rol van Ash, ik vind zelf alle opties aanlokkelijk: - Eventjes voor Ash gearresteerd wordt - Vlak na de arrestatie - Vlak na zijn ontsnapping Uiteraard is het ook mogelijk om bij het eerste te beginnen en te skippen naar de andere momenten. Laat weten wat jij het interessantste vindt! |
INFO
|
ROLLEN
|
♟ User - Naam - rol - leeftijd 2018 - FC - pagina ♟ Luftmensch - Ash Doe - 23 - 1 ♟ Necessity - Victor Collins - broer - 26 - FC - 3 ♟ MeIpomene - Grayson Cross - FBI - 23 - Adi Gillespie - 2 ♟ Paracosmic - Easton Covington - duts - 23 - Xavier Serrano - 4 ♟ xJess - Isaac Thorpe - BFF - 23 - River Viiperi - 3 TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst |
♟ User - Naam - rol - leeftijd 2018 - FC - pagina ♟ Madalena - Rosalina Parker-Fernandez - lief - 22 - Vanessa Morgan - 2 ♟ Tad - Naam - zus - leeftijd 2018 - FC - pagina ♟ Arcenciel - Alexis Smith - BFF - 22 - Hande Erçel - 2 ♟ Anatomy - Juliette Covington - 21 - Lilly Collins - 3 ♟ IrisWestAllen - Dakota Pruitt - vijand - 22 - Emma Dumort - 2 ♟ Maledictus - Saffrina Pontmercy - 22 - Dorit Revelis - 4 ♟ Ziegler - Liviah Isabella Montgomery - fling - 21 - Daria Milky - 4 ♟ Luftmensch - Camilla Marveilleux - 21 - 4 TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst |
REGELS
⇸ De huisregels van Q zijn uiteraard geldig ⇸ Maximum 1 rol ⇸ Geen ruzie OOC ⇸ OOC duidelijk aangeven ⇸ Ik open de topics, tenzij anders gevraagd ⇸ Veel plezier!! TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTek |
Als je alles gelezen hebt - zo veel is het niet, dit valt echt mee jongens - en je wil meedoen: SUPER! Laat het even weten en vertel me ook wanneer in het verhaal je met de RPG zou willen beginnen.
[ bericht aangepast op 24 jan 2019 - 0:09 ]
Mijn brein breint zoals het breint.