• Ik kan hem niet vinden en nu kan ik sowieso niet slapen vannacht.
    Het was gemaakt van klei of iets dergelijks (beetje Pingu of Pieter Post stijl. in mijn hoofd is het klei.)
    Ging over vogels/eenden familie. Weet dat het ging om het 'zoontje'. Ze gingen een keer een schuurtje maken maar een hoofd paste niet dus ze moesten het groter maken. In de intro hinkelt hij over zo'n hinkelding. MAAR IK KOM ER NIET OP en Google helpt me niet.
    Heeft iemand enig idee waar ik het over heb?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moest meteen denken aan Alfred Joducos Kwak en Calimero. Calimero heeft een vrij groot hoofd, volgens mij. Alleen zijn ze allebei niet van klei. Alfred Jodocus Kwak en Calimero hebben ook allebei zo'n liedje dat in je hoofd blijft hangen. Kan je, je herinneren of het een liedje had de serie die je bedoelt?




    Physics is awesome

    Het eerste dat me te binnen schiet is inderdaad "Calimero" (Zij zijn groot en ik is klein en het is niet eerlijk!)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Calimero????


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Is het misschien Pingu? Dat gaat over een gezin en het zijn allemaal pinguïns. Volgens de beschrijving van de serie gaat het om de zoon en volgens mij zijn ze van klei.


    Physics is awesome

    Bedoel je soms Shaun het Schaap of Timmy Tijd? Dat is namelijk ook een serie waarin alles van klei is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."