• nou ik sal even uitlegge wat er is :

mijn konijn had dus eens oort bult op zijn rug en die was dus echt heel groot dus wij dachten dat het mis. een tumor was ofzo... maar net ging ik mijn konijnen voeren en toen was die bult dus open geknapt en hij zat helemaal onder het bloed maar leek er geen last van te hebben en ik ben dus vet geschrokken maar ik durf hem ook niet uit het hok te halen want ik kan niet tegen zieke/gewonde of dode dieren wnt dan begin ik te huilen en te hyperventileren en weetkallemaal wat [/serieusheid]

We can only learn to love by loving.

Mijn kat heeft dat ook een gehad --'

En men ma, heeft dat stuk, gesprongen vlees (Bah) er gewoon afgetrokken, en dat is genezen ...

Dusja, Ik ben er ook niet aangeweest, want vond het walgelijk, maar nu is alles weer inorde met men kat ^^

Omaajgowd jou knijntje niet mogen sterven, mijn knijntje is ook gestorfer (baby) ikke nieuw willen maar niet krijgen (huil) Ik juo knijntje komen reanimeren! :O

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Mijn kat heeft dat ook een gehad --'

En men ma, heeft dat stuk, gesprongen vlees (Bah) er gewoon afgetrokken, en dat is genezen ...

Dusja, Ik ben er ook niet aangeweest, want vond het walgelijk, maar nu is alles weer inorde met men kat ^^

Blrgh.. mijn ma en ik sijn bang xP wij laten mijn vader er nr kijke ..

We can only learn to love by loving.

(...)

Blrgh.. mijn ma en ik sijn bang xP wij laten mijn vader er nr kijke ..

Jah, maar dat losse vlees (Bah xD is zo vuil om te schrijven XD) isq eigenlijk al rot, en is dus slecht voor je konijn, je vader, moet dat er af snijden, normaal gezien voelt dat konijn die, omdat dat het dode vlees is, en dan moet je natuurlijk de wonde nog goed verzorgen

Maar je kan het natuurlijk ook door een dierenarts laten doen

Maar bij men kat, hebben we het zo gedaan, en das ondertussen al 2 jaar geleden, en ze leeft nog =D

Stap 1: Iemand halen die het wel durft.
    Stap 2: Dierenarts bellen/bezoek aan de dierenarts

Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...