V E I L O F D A R K N E S S
4995. Het Azmar Koninkrijk is in de loop van de jaren drastisch verandert — de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. De opkomst van de Rueri is hierdoor begonnen, een organisatie die al een tijd in het geheim kracht aan het winnen is over het Koninkrijk. Hoewel er nog zeker plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers — na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer — de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de plekken in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Hoewel de Rueri met goede intentie is gestart, zitten er rotte appels in de organisatie die de boel verpesten. Daarbij, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommigen binnen hun eigen klasse niet. |
|
|
• r o l e s ♡ Morticia — Jasmine Al'Ghamdi, zandelf, 1.1 ♡ MeIpomene — Elide Oryn, halfbloed heks, 1.3 ♡ Armadillo — Vaillé N'avale, human, 1.3 ♡ Ayala — Diamanda Price, woudelf, Rueri, 1.3 ♡ Oriole — female, Rueri ♥ Morticia — male, Rueri, commandant ♥ Fullmetal — Henry Raegan, generaal, 1.2 ♥ Joy_19x — Ethan Sadler, Rebel, 1.3 ♥ Armadillo — Ravi N'avale, human, 1.3 ♥ Hephaistion — Valin Alderana, woudelf, 1.3 ♥ |
• l i j s t j e • r u l e s ➳ Qua personages hun leeftijd, graag variatie en niet allemaal 20/21/22. ➳ Vloeken en 16+ mag, maar ruzie OOC gaat niet gebeuren hier. Respecteer elkaar, en sluit niet iemand buiten. De huisregels van Quizlet gelden hier vanzelfsprekend ook. Als er toch iets aan de hand is met een user, dan wil ik graag helpen om het op te lossen. Wanneer je je niet gehoord denkt te voelen, is er ook altijd nog het Vertrouwenspersonen topic. ➳ Er is een minimum van 300 woorden, geen one-liners of personen die na enkele (of geen) posts geplaatst te hebben gelijk stoppen. Het zou zonde zijn van je RPG personage en de roleplay zelf, denk dus alsjeblieft na voor je hieraan mee wilt doen. ➳ Originaliteit in rollen is een must! Het is een RPG waar je je fantasie juist in los kunt laten, dus leef je vooral uit — dit betekent geen Gary – Stu’s en Mary Sue’s. Niet godmodden. Bestuur enkel je eigen personages, tenzij je toestemming hebt van de desbetreffende user. Bedenk verder ook dat als je personage niets van een gebeurtenis heeft gehoord, gezien of meegemaakt (of gelezen in de krant, etc.), weet je er niets over. Je hebt geen alziend oog! ➳ Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij aangegeven. ➳ Over het algemeen laat ik reserveringen 48 uur staan, maar ook hier valt een wat uitgebreidere tijd voor te geven. ➳ Houd vrouwen en mannen gelijk. Probeer in elk geval een man te spelen als je dit niet eerder gedaan hebt, want iedereen heeft 1/1 man en vrouw. |
• e x t r a i n f o r m a t i e — SPEELTOPIC — PRAATTOPIC — INFORMATIE HOOFDSTUK In het praattopic kunnen er bepaalde zaken afgesproken worden, zoals de ideeën over verschillende events die in de RPG kunnen worden gegooid. Er kan ook een PB naar mij gestuurd worden met daarin dingen (geheimen, een plotse inval, leuke krantenkoppen, etc. . .) over jouw of iemand anders personage. Als je een ander idee hebt dat je liever anoniem in het topic geplaatst wilt hebben, mag dat ook! Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in. Als er mensen zijn die nog passende foto's hebben, stuur die dan vooral door! Ze kunnen namelijk van pas komen, en dan hoef ik niet de hele tijd te zoeken naar dé perfecte foto die wellicht een ander wel is tegengekomen. En, als er users zijn die het leuk vinden, kan ik ook een discord aanmaken hiervoor – zodat we gezellig met elkaar kunnen praten, of mogelijk ragen over wat een personage nu weer heeft gedaan. |
[ bericht aangepast op 1 dec 2018 - 18:20 ]
Quiet the mind, and the soul will speak.