Hoii! Ik ben op zoek naar een leuke titel. Ik heb namelijk ontdekt dat dat niet mijn sterkste punt is, helaas. Dus zou ik het heel erg waarderen als iemand me ermee zou kunnen helpen
Het verhaal waarvoor ik een titel nodig heb, gaat simpel gezegd over een groep studenten die van alles meemaken.
Nynke en Ruben krijgen een relatie, maar Nynke heeft een lichte vorm van bindingsangst en heeft daardoor af en toe haar twijfels. Wat dan niet helpt, is dat hun gezamenlijke beste vriend Steven gevoelens voor haar ontwikkelt.
Ondertussen komt Ruben in een web van leugens terecht, omdat hij zijn ouders niet durft te vertellen over zijn slechte cijfers en een leugentje om bestwil steeds groter wordt.
En dan heb je nog Zoey, die een knalroze bril draagt als het over haar vriend Sven gaat, maar misschien wel te laat beseft dat hij misschien wel niet de ware voor haar is.
En ik kom momenteel niet verder dan de titel 'De studenten', wat ongeveer de minst pakkende titel ooit is :'). Dus als jullie nu een briljante ingeving hebben, ben ik jullie meer dan dankbaar!
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain