Kwam zomaar even uit de lucht vallen.
Oké, het idee is dus als volgt:
een discord server die zich specifiek richt op de schrijvers onder ons.
But, why?
Verschillende redenen.
Om te beginnen merk ik dat ik schrijven steeds serieuzer begin te nemen en mijn omgeving dit eigenlijk helemaal niet doet. Nu is dat ook geen ramp, want iedereen heeft tenslotte verschillende interesses, maar soms merk ik dat ik het super leuk zou vinden om gewoon eens met iemand te brainstormen over bepaalde keuzes die mijn characters maken, ideeën die al tien jaar liggen te verstoffen of gewoon even mijn verdriet over een gestorven personage wil delen met iemand die dit begrijpt.
Daarnaast motiveert het om te zien dat anderen ook aan het schrijven zijn en kunnen we allemaal van elkaar leren door elkaars proces te zien.
En waarom maak je dan geen topics aan op Q? Het is hier al zo stil soms.
True. Het ligt ook absoluut niet in mijn bedoeling om de activiteit op Q stil te leggen, want ik verwacht niet dat er veel interesse zal zijn. Daarnaast vind ik het soms redelijk eng om bepaalde ideeën te delen op het wijde internet. In de discord hoop ik juist dat er een klein groepje mensen zal zijn die serieus aan hun verhaal willen werken en daarnaast ook meedenken met jouw eigen verhaal.
Ga verder?
In de Discord zou iedereen die dit wil een eigen kanaal krijgen, met daarin sub-channels als personage's, plot, feedback en random ideeën. Persoonlijke aandacht voor iedereen dus, zodat niet alles door elkaar staat. Algemene vragen komen dus gewoon op Quizlet te staan, dit is puur voor meer inhoudelijke feedback.
Dus, dat was een beetje het idee. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie je er voor zouden aanmelden?
Edit: Inmiddels is er een server aangemaakt: Klik!
[ bericht aangepast op 9 nov 2018 - 23:46 ]
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"