• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    And yet there are still moments where I lay in the dark, tears streaming down my face while I try to figure out what’s wrong with me — why I can’t be normal, like everyone else. And I know I should stop the thoughts, but I can’t. And it’s exhausting.


    •

    Oef heavy night :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Yeah dit is een goed besluit en ik ben hier super happy mee. Keep moving forward gewoon en Ik ben gewoon echt trots op mezelf. Nu moet ik even toegeven aan het fysiek ziek zijn en het emotioneel overwhelmed maar dat ga ik ook lekker doen. Eerst mijn huisje schoonmaken en dan op de bank met een kop thee en een goed boek. Ik ben hella emotioneel, voel me raar over wat er is gebeurt maar hier kom ik weer bovenop ik kom overal weer bovenop en ik heb hella veel vertrouwen in mijn eigen kunnen. GO ME.


    The truth is out there.

    Levana schreef:
    Waarom denken mensen, mannen én vrouwen, dat seks VERPLICHT is binnen een relatie? Op Facebook staat een bericht dat een man een compleet Excelbestand heeft gemaakt met uitgeschreven waarom zijn vrouw 'nee' zei tegen seks? En dan reageren er mensen dat hij gelijk heeft omdat het erbij hoort? Wat? Wat?! Nee is nee, met of zonder reden????

    Er zijn ook genoeg aseksuele relaties.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Levana schreef:
    Waarom denken mensen, mannen én vrouwen, dat seks VERPLICHT is binnen een relatie? Op Facebook staat een bericht dat een man een compleet Excelbestand heeft gemaakt met uitgeschreven waarom zijn vrouw 'nee' zei tegen seks? En dan reageren er mensen dat hij gelijk heeft omdat het erbij hoort? Wat? Wat?! Nee is nee, met of zonder reden????


    Omdat je van jongs af aan mee krijgt door onder andere de media, films en boeken? Wat ik wel jammer vind, want elkaars hand vasthouden of een goed gesprek is in mijn ogen romantischer en kan mensen ook dichter bij elkaar brengen. Het lijkt een soort verplicht onderdeel van een relatie en dat zou niet zo moeten zijn.


    Physics is awesome

    Right back to Ghost hell...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kovacs schreef:
    Right back to Ghost hell...


    😏😏


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Caffeine schreef:
    (...)
    Er zijn ook genoeg aseksuele relaties.

    Ik snap deze toevoeging niet helemaal? :')

    @Carlyle: ja, dat snap ik, maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat een man een lijst maakt met redenen die zijn vrouw gaf als ze geen seks wilde. Dat slaat namelijk helemaal nergens op.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Levana schreef:
    (...)
    Ik snap deze toevoeging niet helemaal? :')

    @Carlyle: ja, dat snap ik, maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat een man een lijst maakt met redenen die zijn vrouw gaf als ze geen seks wilde. Dat slaat namelijk helemaal nergens op.

    Wat snap je er niet aan? Dat er dus tevens genoeg relaties zijn zonder de they're getting it on-part.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Wat snap je er niet aan? Dat er dus tevens genoeg relaties zijn zonder de they're getting it on-part.

    Dat zei ik toch ook? Dat seks niet verplicht is? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Levana schreef:
    (...)
    Dat zei ik toch ook? Dat seks niet verplicht is? :')


    Ik denk ook niet dat het een verbetering was maar dat ze het er mee eens was.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zware flashback naar Graspop deze muziek. ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thirteenth schreef:
    (...)

    Ik denk ook niet dat het een verbetering was maar dat ze het er mee eens was.

    Yes. Thank you for understanding.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Levana schreef:
    (...)
    Ik snap deze toevoeging niet helemaal? :')

    @Carlyle: ja, dat snap ik, maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat een man een lijst maakt met redenen die zijn vrouw gaf als ze geen seks wilde. Dat slaat namelijk helemaal nergens op.


    Het slaat ook helemaal nergens op. Denk ook niet dat zijn vrouw er blij mee is geweest. Als ze niet wil, dan wil ze niet. Als ie twee handen heeft en hij heeft zin dan kan ie ook zichzelf helpen. Daarnaast vind ik het ook niet netjes dat hij de lijst heeft gemaakt en op internet heeft gezet.


    Physics is awesome

    Hoi faalangst, wat fijn dat jij er ook nog bent


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.