• Ik had enorme ruzie gehad met een vuile eikel. En nu voelt die zich bedreid, omdat ik het volgende zei:

    "Ik stamp je op jouw muil!!!
    "Hou je bek
    Vieze vuile tyfus klootzak!!!
    Ik lid u je in je kruis, enz
    Ik hak jouw kruis eraf, enz, enz


    Kwam dit heel er jegens over en hij is nu naar de politie. Ik ben bang? Ben ik te ver gegaan? Ik ben van nature al best bot! En kan heel driftig en rebels overkomen.

    Er zullen commentaar komen wat ik ge post had, maar hij deed zelf niet aardig tegen mij! En ben zijn gedrag ook helemaal beu!!!

    Jep, you crossed a line.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ja, dat was niet echt handig.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh wauw. Ook al doet hij zo naar tegen jou, betekent het niet dat jij zo moet gaan reageren op hem. Ik snap dat zijn woorden ook niet bepaald acceptabel zijn, maar door zelf ook zo te reageren, is het alleen maar geëscaleerd. Dus wat Anna hierboven zei: 'you crossed a line'. Als je andere woorden had gebruikt, was het denk ik minder uit de hand gelopen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Oh wauw. Ook al doet hij zo naar tegen jou, betekent het niet dat jij zo moet gaan reageren op hem. Ik snap dat zijn woorden ook niet bepaald acceptabel zijn, maar door zelf ook zo te reageren, is het alleen maar geëscaleerd. Dus wat Anna hierboven zei: 'you crossed a line'. Als je andere woorden had gebruikt, was het denk ik minder uit de hand gelopen.


    Dit!


    The truth is out there.

    ^HEFTIG!^

    Het is wel grof idd. Als de politie überhaupt zou komen, zouden ze denk ik alleen een waarschuwing geven en wat er hier al gezegd is, dus daar zou ik niet te bang voor zijn. Alleen is het wel beter als ze daarna niet nog eens langs hoeven te komen (A)

    Ben zelf ook best een driftkikker, maar voor mij helpt het om even "uit mezelf te stappen", als je snapt wat ik bedoel. Een soort office-momentje, kijken naar de camera van 'wat een rotventje', lachen, en dan proberen het los te laten. Van uitschelden komt meestal toch geen oplossing 😅


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    HaIe schreef:
    Oh wauw. Ook al doet hij zo naar tegen jou, betekent het niet dat jij zo moet gaan reageren op hem. Ik snap dat zijn woorden ook niet bepaald acceptabel zijn, maar door zelf ook zo te reageren, is het alleen maar geëscaleerd. Dus wat Anna hierboven zei: 'you crossed a line'. Als je andere woorden had gebruikt, was het denk ik minder uit de hand gelopen.