• De stelling van deze week luidt:
    Als een huisdier wordt achtergelaten in een auto, zouden ze hem moeten afpakken van de eigenaar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I don't know. Ik bedoel, als een moeder per ongeluk haar kind in de auto vergeet, wordt dat toch ook niet meteen van haar afgenomen? Ik vind het gewoon heel moeilijk, want dat je je hond vergeet, betekent niet meteen dat je een slecht baasje bent. Ik zeg niet dat het oké is om je hond te vergeten, maar als je heel veel aan je hoofd hebt en je vergeet het echt compleet en je voelt jezelf achteraf echt enorm rot omdat je zoiets hebt laten gebeuren, dan vind ik niet dat de hond meteen bij het baasje weggenomen moet worden.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Is dit in het algemeen of specifiek alleen in de zomer? Ik snap namelijk wel dat mensen hun honden liever in de auto houden als ze onderweg boodschappen doen, vooral op regenachtige dagen als deze of als er vaak honden gestolen worden bij de supermarkt oid.

    Als dit specifiek geldt voor de zomer zou ik met een waarschuwingssysteem werken. Vaak hebben mensen niet door hoe heet de auto wordt en dan kan een dier nog wel eens per ongeluk achtergelaten worden. Als het echter vaker gebeurt en de eigenaar de waarschuwingen aan z'n laars lapt, zou ik het wel goed vinden als ze het dier dan weg kunnen nemen in de trant van dierenmishandeling,

    [ bericht aangepast op 23 sep 2018 - 17:11 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik weet het niet zo goed.
    Ligt denk ik ook aan de omstandigheden (hoe lang, hoe warm het is in de auto...)


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh