WAT ZOU JE DOEN ALS TOM OF BILL IETS OVERKOM B.V. HET ZIEKENHUIS, DOOD
-
13 okt 2007 - 17:5125 okt 2007 - 23:1626 okt 2007 - 11:0714 nov 2007 - 17:51
Aahnja, kzouw gwn doodgaan vn verdriet ='(
17 nov 2007 - 16:48Hele dag tegen me pooster praten en janken
school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak
17 nov 2007 - 17:01Dan ga ik gewoon dood!!!!! spring dan spontaan voor de metro
25 nov 2007 - 9:50ik zou dan echt heel hart gaan huilen en geen oog meer dicht doen..en ook niet meer opletten op school..kortom..ik zou het echt heel erg vinden als er iets zou geburen met hun!
25 nov 2007 - 14:54Treuren zeker ? Ik weet het niet , ik ken hun niet eens ...
Maar ik zou het echt vreselijk vinden..
Ik was al depri toen ik Dat stukje las in de joepie waar in stond dat Nicole schijtenigger aan het flirten was met tom !26 nov 2007 - 7:02Als Bill iets ergs gebeurt dan zou ik lachen, en tom, zou ik medelijde hebbe
26 nov 2007 - 9:18HEEEEEEEEEEEEEELLLLLL MIJN LEVEN JANKEN!!!!! EN IK SOU METEEN DAAR AAR TOE GAAN EN NOG MEER JANKEN!!!!
IK MOET ER NIEJ AAN DENKEN!!!!
bla bla bla
26 nov 2007 - 15:42ik denk dat ik zou janken en dat ik me me hele leven klote zou voelen. maar ik hoop niet dat het ooit gebeurt:S dat zou vreselijk zijn:|
A dreamer is one who can only find his way by Moonlight
26 nov 2007 - 16:42naar het ziekenhuis gaan en ik denk dat ik zeer verdrietig zou zijn en als tom dood ga ik ook...
6 dec 2007 - 23:37ik denk dat als er iets met iemad van th zou gebeuren de werdbevolking effe zou halveren(= de helft verminderen dus -_-)
ik zou er volgens mij echt nie goe van zijn maar na 2 weken ben ik er wel over hoor, maar ik zou het niet vergeten en hem een lieve brief sturen want daarmee steun je hem meer dan onder een metro springen hé
28 feb 2008 - 22:14Als er wat met Tom of Bill zou gebeuren zou ik janken,krijsen en ik denk echt dat ik een paar maanden/jaren in een dip ga zitten,maar laten we hopen dat het nooit gebeurt
29 feb 2008 - 2:15Als er wat ergs gebeurd? ..
Ik raak in een diepe shock ofzo, met hun mag er nx gebeuren.. i love them, en de meeste hierp oowk
Ik zoek op waar ze zijn, in welk ziekenhuis enz.
Enn ga naar ze toe ofzo...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxIve Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]
29 feb 2008 - 17:28whhaaaa!!!! nee!!!! moet er niet aan denken!!!!
ik ben echt meer dan fan van hun echt een grote fan!!(H)
maar ik zou geen zelfmoord plegen(K)
ik zou keikard janken denk ik zo echt kei hard:$
in mijn fanatie zou ik dan naar het ziekenhuis gaan, ze op zoeken in de kamer en zo lang bij ze blijven tot dat het goed gaat en voor hun zorgen en een kadeautje ofzo meebrengen:D(H)