• hoi allemaal,

    Gezien het wekelijkse me-time wat ik voorheen deed nogal verloren is geraakt in drukke, maar gezellige weekenden en door de weeks vooral moe zijn heb ik een nieuwjaar voornemen gemaakt. (i know heel vroeg ).

    Nu ben ik dus graag creatief en dus bezig met een klein kalendertje te maken met calligraphy letters de maanden en wil ik minstens 1 keer per maand een dagje waarop ik iets ga doen om even tot rust te komen en echt even alleen te gaan genieten.

    Nu ga ik over 2 weken al alleen naar de sauna, dus die ga ik volgend jaar weer wat later in het jaar plannen gezien de kosten. Verder wil ik naar het strand en bos rijden en heb ik een museum die ik graag nog eens wil zien en daar hield het op.

    De bedoeling is juist dat ik weg ga van huis gezien ik soms dagen depri in de bank hang en niks doe en daardoor in een negatieve spiraal ga.
    Ik heb een eigen auto en beschik over een OV-kaart dus ik ben zeer makkelijk met waar ik heen kan. Ik woon in Noord-Brabant en wil liever niet meer dan 1 uur rijden voor dit uitje. Verder, al is het maar een uurtje is het goed, nee dan niet 1 uur rijden 1 uur iets en terug ;).

    Dus hebben jullie nog tips voor mij wat ik zou kunnen doen waar ik niet aan gedacht heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien een leuk concert? In de zomer zijn er ook leuke festivalletjes of fairs zoals de Libelle Zomerweek.
    wellicht kun je een keer gaan winkelen in een grote stad, waar je lekker op een terrasje of voor het raam gaat zitten om mensen te kijken..
    En ja, een spa is ook hartstikke leuk, misschien dat je dat wel vaker kunt doen?

    Wat ik zelf vaak doe is een gezichtsmaskertje en een filmpje, of een goed boek.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 19:17 ]


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    Misschien een leuk concert? In de zomer zijn er ook leuke festivalletjes of fairs zoals de Libelle Zomerweek.
    wellicht kun je een keer gaan winkelen in een grote stad, waar je lekker op een terrasje of voor het raam gaat zitten om mensen te kijken..
    En ja, een spa is ook hartstikke leuk, misschien dat je dat wel vaker kunt doen?

    Wat ik zelf vaak doe is een gezichtsmaskertje en een filmpje, of een goed boek.


    moet mijn favo artiest wel komen maar ik wordt daar niet ontspannen van XD

    Ergens wat chillen op het terras is zeker een goede. De spa doe ik idd met korting codes, ik ga de 17e voor 6 euro entree naar binnen dus dan is het leuk en via Social Deal hebben mama en ik mijn verjaardag in de Veluwse Bron gevierd 75 euro voor 2 x entre en 1 nacht slapen met ontbijt in het hotel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    In je eentje naar de bioscoop of naar het theater gaan voor bv. een musical?
    Dat vind ik zelf een hele fijne manier om te ontspannen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb een Vue Movie pass dus ik ga heel erg vaak naar de film. Daarnaast, kaarsjes kopen en in bad gaan met een goed boek?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."