• Heb jij iets bijzonders?
    bv: een groen oog en een bruin oog?
    een kettingkje wat je altijd draagt met as erin?
    you could see death people? (O.O)

    deel het in deze topic!





    (cool)

    ikzelf heb er ook 1 maar dat zeg ik pas als er iemand reageert.

    (doeg)


    It's heavy but you are not the only one

    ik kan men beenderen laten kraken
    echt raar maar ja k heb da van men ma


    Life For Nothing Or Die For Something

    ik heb blond haar en bruine ogen... dat is volgens mensen bijzonder


    I am an idiot, I move.

    Wat veel verschillende bijzonderheden zeg! Vraag me af of het allemaal waar is.... (zo ben ik he)

    Wat veel verschillende bijzonderheden zeg! Vraag me af of het allemaal waar is.... (zo ben ik he)


    kvraag me dat ook af .. :P

    kem een 2 verschillende oge, niet da je dat zogoed zie maar mn linkeroog is gwn wa lichtr en pcies wat orangje in. en vrdr heb ik een (niet egt een bezondrheid) een moedrvlekje juist boven mn lip x)


    HaveFun!

    mijn dromen komen heel vaak uit


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat veel verschillende bijzonderheden zeg! Vraag me af of het allemaal waar is.... (zo ben ik he)


    Ja nou dat van mij is in iedergeval waar :)
    Gelukkig zie het alleen als ik mn mond wijd open doet en je naar het laatste gedeelte van mn gebit kijkt daar zitten bijna geen kiezen
    en daar zijn ze pas achtergekomen toen ik 16 was!
    -hoe bedoel je laat?-
    ik ben nu 17...soms is het wel irritant met eten ofzo


    It's heavy but you are not the only one

    hmm...
    Ik ruik scherp, met vlagen. Maar togg..
    En een vriendin van mij ziet Geesten:|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb niet echt iets speciaals denk ik.

    Oke ik heb een gebitsafwijking Hypodontie waardoor ik minder tanden heb dan anderen maar dat is niet iets waar ik trots op ben ofzo, het is heel zeldzaam komt bij 2 tot 11% van de bevolking voor.

    ik heb 25 tanden i.p.v. 32



    oja en binnenkort nog maar 24 tanden want ik moet 1 kies laten trekken omdat die scheef is gegroeid en geen steun heeft van de onderste kies dus hij is ook te lang en te groot *daar zit namelijk helemaal geen kies op dat plekje aan de onderkant*


    It's heavy but you are not the only one

    Hep tog wel iets vaags xD Mijn ogen zijn een beetje bruin-groenig en soms als ik veel nadenk lijken mijn ogen meer lichtgroen dan het gebruikelijke lichtbruingroenige xD en soms zijn mn ogen ook donkerder bruin x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nie zo heel speciaal wat ik heb..

    in myn droom gebeurt iets en een aantal dagen ernaa gebeurt het egt..Dat is egt raar ..

    Creepy .. :|
    Ik heb niets bijzonders , denk ik ? xD

    o w8 kheb nog iets..
    myn ogen zijn helemaal zwart..
    niet speciaal of zo maar je ziet m'n pupil niet..
    sommige denken dat ik lenzen in hem..
    maar ja kheb gewoon hele zwarte ogen

    kweet niet of het heel raar is maar ik ben te vroeg geboren (niet zow raar dus xD )

    mijn ma was 26 weken toen ik geboren werd (5 maanden en 2 weken) , ik woog 360 gram en ik was 36 cm lang en mijn hoofdomtrek was 26 cm en me ogen waren nog niet open

    ik weet niet of het iemand boeit dat ik dit hier schrijf want ik ben nou "normaal" , ik heb er geen speciale dingen aan overgehouden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    heb ook kuiltjes in mijn wangen^^

    &meestal denk ik dat ik een voorspellende droom ofzo heb. maar het komt nooit uit. :P

    &ik word altijd moe van mezelf. &ja; dat is best vermoeiend:P (omdat ik geen moment stil zit, mijn mond hou of een keer niet hyper kan doen (A))


    it's cool to know nothing.