• Ja ik heb alle films weer in record tempo gekeken en nu weet ik niet meer wat te doen met mijn leven. Dus drop hier je favo/eigen HP fanfics. Het liefst afgerond!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn all time favourite van Q is Heart of Gold van Square (sorry, even geen link voor je). Het is wel een perciver.
    Zelf heb ik wat perciver en wolfstar geschreven. En als je Engelse wolfstar aanraders van ao3 wil, kan ik er ook nog wel wat noemen ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb mijn eigen, maar daar ben ik op het moment nog mee bezig:



    Allison wordt vlak na haar zestiende verjaardag verplicht naar Hogwarts gestuurd. Ze heeft alles behalve zin om naar deze school te gaan, maar is door nieuwe wetten verplicht om te gaan. Als één van de oudste nieuwkomers komt Allison het kasteel binnen, waar de grimmige sfeer van de tovenaarsoorlog duidelijk hangt. De leraren zijn meedogenloos, het schoolhoofd ongeïnteresseerd en dan heb je nog de rebellerende leerlingen die elke kans pakken om de school op zijn kop te zetten. Binnen de school wordt de oorlog gewoon verder gezet, alsof het ieders eigen strijd is.


    "Today's dark arts lesson had us
    practicing the cruciatus curse...
    On first years. I refused.
    Hogwarts has changed."
    ~ Neville



    Tussen deze gevechten is Allison bezig met haar eigen strijd. Sinds ze voet heeft gezet binnen het kasteel is het alsof de schaduwen haar achtervolgen. Hoewel ze nog nooit in het kasteel is geweest, lijkt ze plekken te herkennen. De geesten vluchten voor haar weg. En dan zijn er nog die vreemde dromen die haar elke nacht overvallen. Steeds meer komt Allison te weten over het vreemde kasteel waar ze nu in woont.
          Als de waarheid dan eindelijk boven tafel komt, wenst Allison dat ze nooit naar deze school was gestuurd.


    Hogwarts heeft een duisterder randje dan wij allen kennen.


    **Cover is gemaakt door Virtues.



    Maar ik las eerder altijd de verhalen van Cliffhanger! (Ik hoop dat ze nog steeds zo heet)
    Die had echt veel verschillende afgeronde HP-stories ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Mt want ik wilde hier net een topic over maken zelf

    En ik zal straks die van mij die bijna af is dumpen

    Edit: Nou, hij is dus bijna af
    I dare you | Sirius Black

    [ bericht aangepast op 18 aug 2018 - 17:44 ]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oeh, de Harry Potter stories (uberhaupt alle stories) van Lisa zijn heel goed! klikie
    De specifieke story mag je zelf opzoeken, want ik vind de nieuwe storylay-out zwaar kut.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh ik ken echt een hele goede!
    Ik zal em effe opzoeken


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Terug naar het verleden- de marauders


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    I'm from where the magic is - Square is ook een aanrader. Eigenlijk alle verhalen van square wel :')

    Oh en deze: Oh God nog again
    Goed, het is niet op Q, maar het is echt de beste fic ooit. Harry die met alle kennis die hij heeft ineens opnieuw 11 is en alles opnieuw beleeft, met het doel alles zoveel mogelijk te fucken en ook wat meer levens te redden. Het is echt geweldig :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.