• Een halfjaar geleden ofzo had ik een lijstje gemaakt van mijn favoriete mannelijke personages. Nu heb ik er ook maar eens eentje van mijn favoriete vrouwen gemaakt. Ik ben benieuwd welke vrouwelijke personages jullie favorieten zijn. (:

Klik hier voor mijn lijstje (:

Every villain is a hero in his own mind.

Leuk dat je nu van beiden een lijstje hebt (: Van je lijstje zijn Lagertha, Brienne, Hermione en Maggie sowieso erg nice.

En goh, volgens mij heb ik meer met mannelijke personages want ik kom niet zo ver. Maar Éponine Thérnardier, Luna Lovegood, Riley Blue, Kelsey (HSM) en Anna (Downton Abbey) vind ik toch wel erg tof.

[ bericht aangepast op 7 aug 2018 - 17:34 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Wat leuk dat je een tegenhanger voor dat andere lijstje hebt gemaakt! Ik ken er een hoop niet, haha, maar ik ben het in ieder geval heel sterk eens met je over Shuri en Valkyrie, hell yes. (nerd)

Ik weet nooit zo goed wat ik moet antwoorden op vragen over favorieten, want ik ben slecht in keuzes en heb te veel fandoms en mijn antwoorden verschuiven over tijd een beetje met mijn focus, denk ik. Op dit moment ben ik nog erg into Shadowhunters (een onverwacht heftige obsessie) en Isabelle Lightwood is erg cool! Een paar andere die me nu willekeurig te binnen schieten zijn Kira Nerys uit Deep Space 9 (Star Trek), Nyota Uhura uit gewoon Star Trek-Star Trek en Mako Mori uit Pacific Rim.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan