• Let's fangirl
                together!
                                                               

    Become a fan...
    – TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    – Baechu's Favoriete Kpop idols
    – Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs
    –
    –
    –

    [ bericht aangepast op 7 aug 2018 - 1:36 ]

    TaeTae schreef:
    (...)
    Mag ik even zeggen dat ik jaloers ben haha
    Je tattoo is echt supervet ook trouwens!

    thanks! ben er ook heel blij mee.

    Pixielisje schreef:
    @Virtuoso: omg jealouuuuus. Dat moet ook wel echt een cultuurshock zijn :o hoe lang ben je gegaan? :D
    haha ja, was echt zooooo anders allemaal. ik ben er 2.5 week geweest.


    I live for the applause, you will die for it.

    IK BEN TERUG VAN BERLIJN EN KBS MUSIC BANK WAS ZO GEWELDIG
    ik kan nog steeds niet helemaal verwerken wat ik gezien heb. Ik zit echt met smart te wachten tot KBS de show op youtube zet want met alleen fancams overleef ik het niet.
    Toch wil ik even dit delen hier: (niet mijn videos)

    Die cover van DNA echt ik leef, zij zijn echt talented. Wanna One kende ik nog niet but dang zij zijn met veel. Maar wat een elftal tho :o
    en omgggg die cover van Wind of Change is zo moooooi
    also excUUSE MEEE WIE IS DIE ENGEL HIJ IS ECHT PERFECT VOOR DAT NUMMER, DO I SMELL ANOTHER UNHEALTHY OBSESSION


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Die cover van DNA echt ik leef, zij zijn echt talented. Wanna One kende ik nog niet but dang zij zijn met veel. Maar wat een elftal tho :o
    en omgggg die cover van Wind of Change is zo moooooi
    also excUUSE MEEE WIE IS DIE ENGEL HIJ IS ECHT PERFECT VOOR DAT NUMMER, DO I SMELL ANOTHER UNHEALTHY OBSESSION

    Ik kende Wanna One ook nog niet heel goed, maar damn damn damn wat zijn ze goed live. Heel energiek ook.


    IT. WAS. PERFECT. UGH ik vind dat nummer van scorpions sowieso al mooi en toen kwam dit gewoon IN DIT CONCERT LIKE WAT

    TaeTae schreef:
    IK BEN TERUG VAN BERLIJN EN KBS MUSIC BANK WAS ZO GEWELDIG
    ik kan nog steeds niet helemaal verwerken wat ik gezien heb. Ik zit echt met smart te wachten tot KBS de show op youtube zet want met alleen fancams overleef ik het niet.
    Toch wil ik even dit delen hier: (niet mijn videos)

    (...)


    *Hapt naar adem*
    Ugh Lau ik zag je snaps en ik zat mezelf op te vreten. En je stond ook best dichtbij ook like--




    Also- nog maar minder dan een maand tot BTS.
    Iemand raap me op.


    What’s tasty in Busan?

    Infires schreef:
    (...)

    *Hapt naar adem*
    Ugh Lau ik zag je snaps en ik zat mezelf op te vreten. En je stond ook best dichtbij ook like--




    Also- nog maar minder dan een maand tot BTS.
    Iemand raap me op.

    JA UGH ik heb gewoon dezelfde zuurstof ingeademd als al die idols HOLY HELL

    EN JA SOON

    TaeTae schreef:
    (...)
    JA UGH ik heb gewoon dezelfde zuurstof ingeademd als al die idols HOLY HELL

    EN JA SOON



    Holy hiprolls :9~
    Ik zit nu eigenlijk op stage, maar ik kan me niet zo goed concentreren want ik heb de nieuwe van GOT7 al de hele dag in m'n hoofd. Whadda bop.


    What’s tasty in Busan?

    Infires schreef:
    (...)

    Holy hiprolls :9~
    Ik zit nu eigenlijk op stage, maar ik kan me niet zo goed concentreren want ik heb de nieuwe van GOT7 al de hele dag in m'n hoofd. Whadda bop.

    Ikr. I need more

    im so jealous echt im so excited for both of youuu
    schreeuw voor mij hahahaa

    ALSO ik stootte net op de 'the power of music' poster van EXO and daaaaang thats a concept im intrigued


    nu wil ik ze luisteren en deepdiven but give me a warning tho, are they as good as bts want dan kan ik net zo goed mijn ziel nu al verkopen aan hen, die zie ik toch nooit meer terug dan


    A to the Z

    Oh girl... heb je nog niets van EXO geluisterd cause HOLD UP I"M GONNA HELP YOU WITH THAT
    ik zal zo even wat liedjes plaatsen die gewoon geluisterd MOETEN worden :Y)

    exooooo
    Wat nummers:



    Leuke live optredens:

    Ik las ergens dat ze op 7 oktober de beelden vrijgeven van het concert waar ik afgelopen weekend ben geweest omg. Ik kan niet wachten om het concert opnieuw te beleven ugh :')



    Ik was even aan het youtuben vanochtend en ik kwam weer langs deze videos en ik was even vergeten hoe intens ze hier waren (cat)

    TaeTae schreef:
    exooooo
    Wat nummers:
    (...)



    Jimin sweety, ik weet nog niet wie je kamergenoot wordt in mijn hart but u better start sorting your belongings into a smaller space
    its going to get crowded in there real soon lmaoooo


    A to the Z

    Ik wens je veel sterkte hahaha er is nog zoveel meer te ontdekken