EN JA I KNOW dat zijn ze ook gewoon. they have no chill
echt, ik leg gewoon een bts reaction memes folder aan meteen :')
Een selectie van mijn favorieten die gewoon te droog voor woorden zijn haha, ik lach er al de hele avond mee:
echt, ik leg gewoon een bts reaction memes folder aan meteen :')
Een selectie van mijn favorieten die gewoon te droog voor woorden zijn haha, ik lach er al de hele avond mee:
i'll use them till the end of my days
HAHA GIRL SAME
Soms zijn ze beter dan normale gifs. I love them more than I love myself. (Pun intended)
TaeTae schreef:
(...)
Maar is pas om 2u in de ochtend voor ons toch
Ik kijk morgen wel lol
Ja, ik heb de tijdzone ook opgezocht daarstraks en is idd 2uur sochtends. Nu is dat normaal de tijd waarop ik meestal pas in slaap val dus ben ik wel geneigd om te kijken... maar dan moet ik de hele awardshow uitkijken en tegen de tijd dat we terug wakker zijn weet ik gewoon dat army wel een hoop compilationvids online gegooid zal hebben + het optreden.
So tomorrowmorning will be a good morning for bts stans hahahaa
Ja, ik heb de tijdzone ook opgezocht daarstraks en is idd 2uur sochtends. Nu is dat normaal de tijd waarop ik meestal pas in slaap val dus ben ik wel geneigd om te kijken... maar dan moet ik de hele awardshow uitkijken en tegen de tijd dat we terug wakker zijn weet ik gewoon dat army wel een hoop compilationvids online gegooid zal hebben + het optreden.
So tomorrowmorning will be a good morning for bts stans hahahaa
Preciesss. Sowieso een slimme zet van AGT want hun kijkcijfers gaan exploderen. :')
@Laura:
He looks snatched in red tho (alhoewel dat hij er in alles goed uitziet, boi went from lookin like a snack to lookin like a buffet)
Tae trekt ook wel weer veel aandacht hoor. Iedereen op de instafoto van Tyra Banks ‘who’s the blonde one dayummm’
Im like same girl same
@Virtuoso: omg jealouuuuus. Dat moet ook wel echt een cultuurshock zijn :o hoe lang ben je gegaan?
TaeTae schreef:
Hahaha iedereen heeft het wederom over Jimin :'D
Boyyy hij trekt alle aandacht met zn looks en zn stem
Ja maar omg how can u not. Er is zelfs een artikel over hem en Liam Payne geschreven over mic flipping en mijn Directioner-side kwam weer even bovendrijven woop but LOOK AT HIM. He’s so effortlessly beautiful en nu is de rest van de wereld dat ook aan het inzien c:
Ja maar omg how can u not. Er is zelfs een artikel over hem en Liam Payne geschreven over mic flipping en mijn Directioner-side kwam weer even bovendrijven woop but LOOK AT HIM. He’s so effortlessly beautiful en nu is de rest van de wereld dat ook aan het inzien c:
perfection
Ze zijn allemaal zo ongelofelijk knap thoughhh ze verdienen echt al het mogelijke succes van de wereld *throws hearts*