• Hallo mensen,
    Al langer dan een jaar heb ik een verhaal in mijn hoofd zitten. Het probleem dat ik nu ook al een jaar heb is dat ik maar geen titel kan bedenken.

    Mijn verhaal gaat over twee vrienden. De ene rijd paard. De andere weet niks van paarden af maar wilt er over leren. En gaat mee naar de manege om te leren van zijn vriend.

    De enige titel die in mijn hoofd zit is “the horse boy” maar na een jaar ben ik nog steeds niet helemaal blij met de titel.

    Kan iemand me alsjeblieft wat andere Engelstalige suggesties geven?

    Alvast heel erg bedankt.

    X lente


    Treat People With Kindness

    Waarom heb je per se een Engelstalige titel nodig? Is het in het Engels, of heb je gwn een afkeer voor Nederlandse titels? (Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid haha XD)

    Ik vind een simpele titel zoals 'Manege' ook wel wat hebben, omdat het zich daar afspeelt, dan heeft de lezer ook een idee waarover het gaat. Of iets als 'Horses' of 'Gallop' misschien? Maar The Horse Boy vind ik eig niet zo'n slechte titel voor je verhaal, want dat beschrijft ook waarover het gaat (: Heb je voor de rest misschien een thema dat terugkeert of een motiefje ofzo? Dat kun je eventueel ook gebruiken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Etna schreef:
    Waarom heb je per se een Engelstalige titel nodig? Is het in het Engels, of heb je gwn een afkeer voor Nederlandse titels? (Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid haha XD)

    Ik vind een simpele titel zoals 'Manege' ook wel wat hebben, omdat het zich daar afspeelt, dan heeft de lezer ook een idee waarover het gaat. Of iets als 'Horses' of 'Gallop' misschien? Maar The Horse Boy vind ik eig niet zo'n slechte titel voor je verhaal, want dat beschrijft ook waarover het gaat (: Heb je voor de rest misschien een thema dat terugkeert of een motiefje ofzo? Dat kun je eventueel ook gebruiken.



    Ik vind Engelstalige er aantrekkelijker uitzien. En mooier op de cover staan. xD

    En er zit wel een patroon in. Elk hoofdstuk is een nieuwe les. :)

    Heel erg bedankt voor het mee denken!

    Ik ga het even allemaal op een rijtje zetten en kijken of er iets uit komt :)


    Treat People With Kindness