Hey iedereen (:
Ik heb persoonlijk altijd wat moeite om te beginnen met schrijven en ook bezig te blijven. Ik kwam laatst de wedstrijd van Koffie tegen, waarin je een verhaal van max. 500 woorden moest schrijven. Dit leek nog te doen en daarom had ik zomaar iets op papier staan! Daarnaast heb ik vaak wel korte gedichtjes, of een enkele strofe die ik dan heel tof vind, maar in mijn eentje niet af krijg.
Mij leek het daarom leuk om een soort werk-en-inspiratie-topic te openen, waarin we ons werk delen, er samen aan kunnen werken, wellicht geïnspireerd kunnen worden door andermans werk en een vervolg(je) kunnen schrijven...
Nu weet ik niet helemaal of dit de juiste categorie is, of het door het samen-schrijven meer een soort RPG wordt, of dat we dan te kampen krijgen met auteursrecht en kopie-akkefietjes... Vandaar zoek ik jullie hulp! Worden jullie enthousiast van dit idee? Hebben jullie ingenieuze manieren waarop dit topic méér kans van slagen heeft? Hebben jullie nú al inspiratie en vinden jullie het ook leuk om dat soort dingen te delen?
Laat het me weten!
Love
Continue to share your heart with other people even if it has been broken.