Hallo lieve mensen,
Gezien wat er gebeurd is en de sfeer die daar uitkomst van was denk ik dat ik even een tijdje (kan kort kan lang zijn). Pauze ga nemen van Quizlet. Ik merk namelijk heel erg dat ik door omstandigheden die spelen, ik ga geen namen en voorbeelden noemen want de mensen die er betrokken bij zijn weten het heel goed zelf, dat ik mezelf bijna niet durf te vertonen op Quizlet. Dit was ook waarom ik een maand geleden een tweede account had aangemaakt waar ik dingen uit mijn eigen leven (lees nog steeds nooit van Q) mijn hart over kon luchten, omdat het op dit account vaak als persoonlijk word opgevat. Maar ben er gisteren achter gekomen dat dit blijkbaar ook geen goede oplossing is.
Vroeger was ik iemand geweest die er heel stom op in zou gaan en gewoon tegen de stroming in zou zwemmen, maar ik heb de kracht niet meer voor vechten. Misschien dat ik terug kom als de rust is wedergekeerd, misschien kom ik niet meer terug misschien al heel snel wie weet. Maar dit is even afstand die ik nodig ga hebben.
Ik ben nergens boos om ga niet weg met nare gevoelens, ik ga weg met hoop dat het beter wordt.
Ik heb nog een paar dingen die ik van te voren moet backuppen en moet doen en zal tegen de avond mijn account deactiveren.
Bedankt voor de fijne tijd die ik hier 6 jaar lang wel had, en misschien tot snel,
Rick / Clapton
Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.