• Hallo allemaal,

    Ik heb vorige week mijn eerste eigen huisje toegewezen gekregen en daar gaan we dus vanmiddag voor het eerst kijken.

    Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om elkaar hier tips te geven (voor het hele verhuis en inrichtgebeuren) en vooral dingen die we niet moeten vergeten door te geven en wat er allemaal bij komt kijken (:

    Groetjes,
    Lisa

    Vergeet geen lijst te maken van alles waar je adres staat die gewijzigd moet worden zodra je verhuist (:


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    Vergeet geen lijst te maken van alles waar je adres staat die gewijzigd moet worden zodra je verhuist (:


    Dat ga ik meteen doen! Thanks ;3

    Ahh super leuk! Ik kan alleen zeggen wees voorzichtig en geniet er van ! (flower)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Punkish schreef:
    Ahh super leuk! Ik kan alleen zeggen wees voorzichtig en geniet er van ! (flower)


    Dankjewel, echt lief <3

    Internet G/W/E inboedelverzekering zijn ook allemaal belangrijke dingen.
    Internet kan je het beste al snel regelen want dat duurt echt lang voor ze het aansluiten.

    Verder heel veel plezier vooral want je eerste eigen huisje is echt heel fijn :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat leuk, veel plezier!

    Wanneer je je spullen wil verhuizen, sorteer alles best per kamer. Is veel makkelijker wanneer je alles uitpakt en om alles terug te vinden. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Clapton schreef:
    Internet G/W/E inboedelverzekering zijn ook allemaal belangrijke dingen.
    Internet kan je het beste al snel regelen want dat duurt echt lang voor ze het aansluiten.

    Verder heel veel plezier vooral want je eerste eigen huisje is echt heel fijn :)


    Dit ga ik meteen op mijn lijstje zetten! Thanks :3!

    Rubin schreef:
    Wat leuk, veel plezier!

    Wanneer je je spullen wil verhuizen, sorteer alles best per kamer. Is veel makkelijker wanneer je alles uitpakt en om alles terug te vinden. :p
    ~

    Gelukkig heb ik bijna geen spullen en moet ik driekwart nog kopen. Ik hoef alleen mn bestek/borden/kleding/badkamerspulletjes etc te verhuizen. Dus dan kan ik alles daar laten bezorgen :3! Bedankt voor de tip!