• Ik sloot hem weer oeps


    We were the forever that didn't last

    Frederick - jij bent zeker één van de leukste en meest bewonderenswaardige personen hier op Q!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt ik blijf het zeggen maar ik vind je echt zo ontzettend knap en lief and I always love hanging out with you. You're awesome. Wan luv,


    The truth is out there.

    Je bent zo mooi en lief en behulpzaam <3


    A to the Z

    Jij bent zo leuk op het forum, en je kennis van muziek en geschiedenis vind ik echt heel tof eigenlijk, zou daar best een keer met je over willen lullen :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind jou een supergezellige kerel met een goed hart :D


    A to the Z

    Yoo, ik vind jou echt geweldig. ^^ Je bent altijd supervriendelijk en je maakt de topics van NaNo en Qamp echt gezellig met al je motiverende posts! c:


    Caution first, always.

    Aan het aantal forumposts te zien ben je een ontzettend actieve user, ondanks ik je nog nooit heb gesproken (denk ik?). Ik ben dus heel erg blij om te zien dat er nog zo'n mensen als jou bestaan! (;


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ahh yes jouw liefde voor 30stm <3 Ik heb ze in maart live gezien en omg.
    Ik ken je verder niet heel goed, maar ik zie je wel voorbij komen op het forum en je bent echt een leuke, lieve user. ^^

    Je bent zo ontzettend aardig en lief tegen iedereen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jij bent echt mannelijk.

    Jij bent zo lekker actief hier! Mooi, ga zo door! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz - ik hou van jouw usernames en je komt zo leuk over op Q!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het is echt vet dat je inmiddels al 3 (of bijna 3) boeken hebt geschreven over Teenwolf, wat een doorzettingsvermogen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Iedere keer word ik echt een beetje vrolijk van je username, want ik houd echt van zijn muziek. ^^


    Caution first, always.

    Die vent op je profiel is echt wel stoer hoor. _O_
    En leuke profielfoto^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •