• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MaFlodder schreef:
    Allemaal haat op scarlett johansson omdat ze een transgender gaat spelen, en alleen transgenders zouden dat mogen. Ben normaal gesproken heel trots op de lgtbq community, maar nu even niet.


    Er was ook al haat op haar toen ze in Ghost in the Shell een Aziatisch personage speelde en er was ook kritiek toen Eddie Redmayne een Transgender personage ging spelen in The Danish girl. Dus ik denk dat je dat blijft houden tenzij een Transgender zo'n rol op zich neemt.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2018 - 16:44 ]


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Er was ook al haat op haar toen ze in Ghost in the Shell een Aziatisch personage speelde en er was ook kritiek toen Eddie Redmayne een Transgender personage ging spelen in The Danish girl. Dus ik denk dat je dat blijft houden tenzij een Transgender zo'n rol op zich neemt.


    Mja, maar ik blijf het vervelend vinden om dit aan te moeten zien. Het draait er straks allemaal om hoe ze die rol speelt en ermee omgaat. Als ik actice zou zijn en alleen maar transgender rollen zou mogen spelen, zou ik echt niet happy zijn want acteren is uit jezelf stappen. Ik gun elke trans acteur de rol van z’n leven, daar gaat het me niet om, maar dit gedoe maakt me gewoon moe :’) Like, ik was ook flink nijdig toen L uit Death Note in de film opeens door een donkere jongen werd gespeeld, en toen bleek hij uiteindelijk de enige acteur te zijn die echt fantastisch aansloot op het personage die hij speelde. Sindsdien ga ik echt niemand meer veroordelen omdat ze op het eerste gezicht niet het personage lijken te zijn wat neergezet moet worden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    -_-


    Caution first, always.

    ok dus eerst ga je even doodleuk wat data dat ik wou werken schrappen en nu ga je even doodleuk zeggen dat ik morgen moet komen werken, terwijl ik niet eens kandidaat stond die dag? dit systeem is echt coockoo crazy
    think about the money


    A to the Z

    Morgen beginnen bij mijn nieuwe baan en dan gelijk al met de baas naar een nieuwe klant, excited but scared as fuck


    Life is a beautiful struggle

    MaFlodder schreef:
    (...)

    Mja, maar ik blijf het vervelend vinden om dit aan te moeten zien. Het draait er straks allemaal om hoe ze die rol speelt en ermee omgaat. Als ik actice zou zijn en alleen maar transgender rollen zou mogen spelen, zou ik echt niet happy zijn want acteren is uit jezelf stappen. Ik gun elke trans acteur de rol van z’n leven, daar gaat het me niet om, maar dit gedoe maakt me gewoon moe :’) Like, ik was ook flink nijdig toen L uit Death Note in de film opeens door een donkere jongen werd gespeeld, en toen bleek hij uiteindelijk de enige acteur te zijn die echt fantastisch aansloot op het personage die hij speelde. Sindsdien ga ik echt niemand meer veroordelen omdat ze op het eerste gezicht niet het personage lijken te zijn wat neergezet moet worden.


    Ja, er word nu wel een enorme druk op haar gelegd. Op zich snap ik het punt wel dat een Transgender persoon veel beter weet hoe het is, simpel weg omdat die persoon het zelf is. Maar ik vind dat als een regisseur voor een iemand kiest die het niet is, dat je die persoon dan ook niet scheef moet aankijken. Sommige actrices/acteurs weigeren de rol om zo iemand anders de kans te geven. Vind het altijd lastig met dit soort dingen.


    Physics is awesome

    wow q is stil zeg


    A to the Z

    yas boi.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Team uitje van vanmiddag was super leuk en gezellig! Zo leer je mensen toch beter kennen! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    I like her. Geen idee of ze echt bij de goede hoort, maar who cares.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waarom schrijf ik eigenlijk nog op Q? Het wordt toch niet gelezen...


    Stenenlikker

    Kwam er dus achter dat Cher tenminste een nummer zingt in de nieuwe Mamma Mia film en hij klinkt goed. Fernando nu al meerdere keren geluisterd en het is zo mooi.


    Physics is awesome

    waarom ben ik zo awkward


    i wanna die with you once or twice.

    Ahh vandaag de hele dag met mijn twee beste vriendinnen en zusje door Artis gestrompeld voor m'n verjaardag and I loved it


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit lucht op.