CarIyIe schreef:
(...)
Er was ook al haat op haar toen ze in Ghost in the Shell een Aziatisch personage speelde en er was ook kritiek toen Eddie Redmayne een Transgender personage ging spelen in The Danish girl. Dus ik denk dat je dat blijft houden tenzij een Transgender zo'n rol op zich neemt.
Mja, maar ik blijf het vervelend vinden om dit aan te moeten zien. Het draait er straks allemaal om hoe ze die rol speelt en ermee omgaat. Als ik actice zou zijn en alleen maar transgender rollen zou mogen spelen, zou ik echt niet happy zijn want acteren is uit jezelf stappen. Ik gun elke trans acteur de rol van z’n leven, daar gaat het me niet om, maar dit gedoe maakt me gewoon moe :’) Like, ik was ook flink nijdig toen L uit Death Note in de film opeens door een donkere jongen werd gespeeld, en toen bleek hij uiteindelijk de enige acteur te zijn die echt fantastisch aansloot op het personage die hij speelde. Sindsdien ga ik echt niemand meer veroordelen omdat ze op het eerste gezicht niet het personage lijken te zijn wat neergezet moet worden.
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"