Ik wil eens dat het ophoud die gezeur van je. Zie je het niet dat je er onder door gaat? Allemaal door haar! Oke, niet allemaal door haar, want ook de andere helft heb je zelf aangericht. Dit komt niet door ons. Wij proberen juist voor jou klaar te staan en naar je te luisteren, maar dan wimpel je ons af. Ik wil niet zeggen dat wij perfect zijn, want dat zijn wij niet, maar zie je niet in dat wij oprecht bezorgd zijn en van je houden? Nee, natuurlijk niet, want je wordt gehersenspoeld door haar. Je doet ons hier heel erg veel pijn mee en vooral mij. Mij kwetst je het meest, want ik probeer naar je te luisteren of te helpen, maar dan duw je mij weg. Ik weet dat het alleen maar frustraties zijn, hoe je voelt, maar ik verdien het niet om zo behandelt te worden. Ik ben moe, ik ben het zat en ik wil gewoon rust in mijn leven. Alleen blijkbaar kikken jullie er allebei op, om drama in het leven te roepen. Waarom open je ogen niet en zie je wat zij aan het doen is met jou. Dan ben je eindelijk vrij van alles.