Grace schreef:
Ik snap niet waarom mensen zich er zo aan ergeren. Als je het niet leuk vindt kan je de timer altijd blokkeren of gewoon negeren. (:
Aah daar is die smiley ik wist dat ie ging komen
Het ding is niet zozeer dat de timer niet leuk is, of dat verrassingen niet leuk zijn, het is meer dat verrassingen op deze website zo vaak best wel iffy zijn geweest en dat het een stuk leuker zou zijn als de lol niet gebaseerd was op achter de schermen gniffelen om allemaal verwarde users, maar meer dat we allemaal enthousiast kunnen zijn over een nieuwe verandering? Breng het nou gewoon één keertje bijvoorbeeld als "hey, we zijn al een tijdje bezig met ..., check dit, een beetje een voorproefje! Het komt over een week" of iets in die trant. Zoals ze bij de vorige lay-out verandering deden, toen er screenshots werden gedeeld van de nieuwe layout... met alleen de crew, wederom (toen was ik beta en kreeg ik het ook te zien, maar de users niet, om niet echt een goede reden eigenlijk?). Wat eigenlijk best flauw is.
Maar goed misschien ben ik gewoon daarin wat te oud geworden voor de site of zo, dat ik hier zo moe van word
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.