|| B O O K R E C O M M E N D A T I O N S || Ik hield nooit van geschiedenis, want ik vond het moeilijk en ik kon me niet goed concentreren, maar nu - uitgerekend nu ik geen geschiedenis meer krijg - vind ik het interessant. Zo was ik net nog het internet aan het rondstruinen naar oude foto's van de stad Groningen. Believe it or not, maar het heeft me zeker twee uur zoet gehouden. Nu ben ik opzoek naar boeken die me 'spelenderwijs' meer over de geschiedenis kunnen vertellen. Ook nu ik het interessant vind, ben ik nog niet goed in op een droge lesboek-manier informatie opnemen. Ik ben dus opzoek naar een boek dat ook een verhaallijn heeft naast mij dingen bijbrengen. Er is niet echt een specifieke periode waar ik meer over zou willen leren, maar ik vind de tweede wereldoorlog interessant en de manier van leven vroeger? Wat wel belangrijk is om te vermelden, is dat mijn algemene kennis bagger is. Geschiedenis is echt een zwak punt voor mij, dus ga er vanuit dat ik de kennis van een driejarige heb. Whoe. *O* Ik hoop dat jullie wat aanraders voor me hebben. Alvast bedankt, poepertjes. Misschien kunnen we dit topic in de toekomst gebruiken als 'Het grote book recommendationstopic'? Want dit zal vast niet de laatste keer zijn dat ik toffe boeken over een bepaald onderwerp zoek en ik zal vast ook niet de enige zijn. |
[ bericht aangepast op 16 juni 2018 - 17:28 ]
look at the stars, look how they shine for you;