• Ik help een beetje mee met forum levendiger maken XD


    Na 3 weken korte broeken, shirtjes en jurkjes maar vooral in bikini rond lopen moesten we gisteren (of donderdag) toch echt weer lange kleren aan....
    We hadden het moment uitgesteld tot we bijna het vliegtuig op moesten maar het voelde zo raar en vies. Sokken, lange broek, vesten en shit. Verschrikkelijk,
    echter in Nederland was het maar 14 graden toen we aankwamen en wij waren met 33 graden vertrokken XD Dus elke laag was welkom.

    Nu heb ik net voor het eerst na 3 weken met warm water en harde straal kunnen douchen en ook dat was gek. Op vakantie was alleen maar koud/ lauw water..
    En nu met een lange broek aan voelt het vies en raar....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ging afgelopen december van 36 graden naar —16. Echt verschrikkelijk. :W


    Sattler schreef:
    Ik ging afgelopen december van 36 graden naar —16. Echt verschrikkelijk. :W
    Lol ik vond dit al een hel, maar dat is helemaal heftig. Vriendin van mij kwam inderdaad ook van iets van 36 graden naar de min


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kan zo warm echt niet volhouden! Ik verbrand echt heel snel namelijk en dan moet ik de hele tijd smeren, lijkt me verschrikkelijk.

    Verder houd ik wel van mooi weer hoor ;)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    Ik kan zo warm echt niet volhouden! Ik verbrand echt heel snel namelijk en dan moet ik de hele tijd smeren, lijkt me verschrikkelijk.

    Verder houd ik wel van mooi weer hoor ;)


    het is daar heel anders warm, in Nederland ga je gelijk zweten en is het benauwd. Daar stond ook steeds volle wind.
    Ik had in de mooie dagen van te voren al flink voorgebruind en als ik verbrand kleurt het naar bruin bij mij dus vooral de eerste week veel smeren en daarna minder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    het is daar heel anders warm, in Nederland ga je gelijk zweten en is het benauwd. Daar stond ook steeds volle wind.
    Ik had in de mooie dagen van te voren al flink voorgebruind en als ik verbrand kleurt het naar bruin bij mij dus vooral de eerste week veel smeren en daarna minder


    Ja de temperatuur maakt niet zoveel uit, de sterkte van de zon wel. Ik word daarnaast ook nauwelijks bruin, alleen rood.

    Wel fijn dat het niet benauwd warm is tho!


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Ik ging in januari van 34 graden naar 12. Dat was ook echt hels inderdaad.


    The truth is out there.