• Ik vind dat BadPrincess GEWELDIG kan schrijven. Het probleem is dat zij me niet geloofd:S:(. Dus als je het met me eens bent zeg dat dan effe misschien geloofd ze het dan xD. Dus jullie moeten even vertellen hoe goed ze wel niet is(A) Want ik word er gek van dat ze me niet geloofd(A)

    Nou dit lijkt me dat jullie mijn mening ook nog even nodige hebben xD *hoezo ego?*
    Nee ff serieus nu..
    Ik ga volledig akkoord met...*tadam* xxMaartjexx
    Hallo schat, je bent zó goed ! Komaan je bent gewoon één van de beste hier , dus nouja sorry maar ik ga wel akkoord (A) en btw ik ben niet tegen jou en al zkr niet tgn men moeder xD
    Maar je bent en blijft goed !
    Sparky.


    *Voegt nog even iets toe*

    En mijn spammerd is uniek en unieke meningen gaan boven gewone meningen en wij overheersen de wereld dus hebben we gelijk.

    *Euhm, juist xD Ik ben weer op dreef vandaag [A]*

    Jaaaaa BP kan geweldig schrijven

    geloven BP!


    I'll take you to another world

    Zie je nou wel? Ik ben niet de enige die dat denkt xD

    Nouhou!! *voelt zich aangevallen*

    Nouhou!! *voelt zich aangevallen*


    *Knuffelt Emma*

    Niet aangevallen voelen, ik val je niet aan! Als ik je aan zou vallen zou ik dat veel georganiseerder doen. Met een leger van badeendjes, in harnassen met lansen en van die oogkleppen die dichtvallen als je open wil hebben en onhandige ijzeren platen maar je over struikelt in het bos. Of met een zwarte tank met rauwkost die ik niet lust erin en dan jou gaan bekogelen met spruitjes.

    En ben ik dat aan het doen? Nee.

    Dus voel je maar niet aangevallen xD

    Xxx <3

    Jaaaa BadPrincess is geweldig. En mijn pollewops.(yeah)

    Ze schrijft geweldig <3
    Ze is echt een van de beste schrijvers hier!!
    We gaan een fanclub opstarten XD


    It's all for you, my butterfly.

    ja maar Shountje vind ik ook keigaaf kunnen schrijven zouden jullie haar quiz ok mis willen maken:D


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen


    Waarom zou ze het niet geloven? Het is toch alleen maar een compliment als iemand dat tegen je zegt o_O?
    Als ik iemand tegen iemand anders hoor zeggen: 'Wauw jij kan heel mooi schrijven!' dan vat ik dat op als een compliment.. niet als een feit.


    I recycle my thoughts.

    i believe in you:P


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..


    Waarom zou ze het niet geloven? Het is toch alleen maar een compliment als iemand dat tegen je zegt o_O?
    Als ik iemand tegen iemand anders hoor zeggen: 'Wauw jij kan heel mooi schrijven!' dan vat ik dat op als een compliment.. niet als een feit.


    Ja ik ook xD
    Maar als ik het tegen haar zeg begint ze het te ontkennen. En dat is irritant.

    Mee eens! :)


    Träume sind wirklich!!


    Waarom zou ze het niet geloven? Het is toch alleen maar een compliment als iemand dat tegen je zegt o_O?
    Als ik iemand tegen iemand anders hoor zeggen: 'Wauw jij kan heel mooi schrijven!' dan vat ik dat op als een compliment.. niet als een feit.


    Ja ik ook xD
    Maar als ik het tegen haar zeg begint ze het te ontkennen. En dat is irritant.

    Potdorie.. Ik vind gewoon dat het niet zo is.. >.<

    Tuurlijk schrijft ze geweldig:D:D
    dat weet je zelf ook wel en anders moet je ons maar gewoon geloven:D:D

    XXX(H)(H)(H)