• Ik vind dat BadPrincess GEWELDIG kan schrijven. Het probleem is dat zij me niet geloofd:S:(. Dus als je het met me eens bent zeg dat dan effe misschien geloofd ze het dan xD. Dus jullie moeten even vertellen hoe goed ze wel niet is(A) Want ik word er gek van dat ze me niet geloofd(A)

    Zeg maar gezellig allemaal dat het niet zo is, want anders liegen jullie en dat mag niet van jullie mama's!

    heeeeeeej! welcome to the club!! Dat is dus zooo waar wat je zegt :) ik krijg haar daar ook niet van overtuigd en ze is bangelijk goed ^^ (yeah)

    Jaaaaah, Die schrijft zo goed!!!!!!!!!!!

    XxxxxX

    Haar verhalen zijn G-E-W-E-L-D-I-G!!

    Zeg maar gezellig allemaal dat het niet zo is, want anders liegen jullie en dat mag niet van jullie mama's!


    Ik lieg niet ze:D Je quizen zijn echt zooo goed!:D(H)

    HA! Yay, ik zal ook eens mijn zegje komen doen terwijl ik eigenlijk Duits moet leren want ik heb proefwerkweek xD
    Hm, kuch, nja, hoe dan ook, ik zal eens beginnen. Allereerst: Ha! Emma, en óf ik mag liegen van m'n mama. Die heeft daar niets over te zeggen, hmpf, wat denk je wel niet xD. En bovendien, als ik d'r gelijk heb lieg ik ook niet en dus ja xD

    En o nee hoor, als meerdere mensen het zeggen [Lees: Iedereen die je quiz doet en dat zijn er een heleboel xD] geef ze dan ook voorál geen gelijk hoor, zou ik ook niet doen. *Ik ben ook niet in een sarcastische bui, hoe kóm je erbij [A]*

    Maar uiteindelijk is het voor ieder persoon moeilijk toe te geven dat ze goed in iets zijn en dus ook voor onze o zo lieve Emma. *Wat heb ik toch vandaag?*

    En ik vind [JAJA, IK VIND. Dat is een mening en WAAG het niet om te zeggen dat ik ongelijk heb want dan is het nog steeds MIJN mening en mijn mening is voor mij altijd waar, maar voor anderen misschien niet en en *gaat verder met ingewikkeld doen*] dat je geweldig schrijft!

    Wacht eens even, nu we het over jouw schrijfkunsten hebben ... Ik heb *de laatste die je geactiveerd hebt... 64 of zo?* nog niet gedaan. *Kijkt haarzelf beschuldigend aan*.

    Echt, SERIEUS, wat héb ik vandaag er zit serieus een steekje los aan mij vandaag.

    En hoezo "Shit" dat ik een reactie schrijf. Ik vond het een hele vriendelijke reactie.
    En dat ik veel lul, daar ben je nu onderhand al vast wel achter. *Kijkt schijnheilig*

    Aboemboem, nu moet ik leren want ik heb morgen pw Duits en so Grieks en so Engels en ik ben nog niet begonnen xD Heb jeugdherinneringen aan de basisschool zitten ophalen met een jongen uit mijn klas toen die ik twee jaar niet gesproken had. *Nu voel ik me oud*.

    Ik dwaal wel heel erg van het onderwerp af, nietwaar? Hoe dan ook: ik vind dat je GEWELDIG schrijft, dus ik ben het met de discussie een.

    *Vliegt er weer vandoor*
    Xxxx <3 Noor

    Ik zei het je toch schat xD

    Niet eerlijk >.<

    Iedereen is tegen mij! whèhèhèhè *en tegen hun moeders >.<*

    Ja Dóhh wie luistert nou naar zijn moeder xD Maar ik lieg niet hoor. Het is gwn de waarheid begrijp dat nou xD

    Maar ik begrijp helemaal niets vandaag (A)

    Iedereen is tegen mij! whèhèhèhè *en tegen hun moeders >.<*


    Ik ben niet tegen jou, ik weet gewoon mijn mening goed te argumenteren en dat zie ik als volkomen legaal en eerlijk. Daar had ik dan wel een idioot lange reactie voor nodig maar ach, ik moet toch wat hè. Schoolwerk is niet zo boeiend.

    En nu ga ik als de wiedeweerga 64 doen voordat je 65 al af hebt en meis, als je ziet hoeveel mensen jouw quiz maken, geloof je dan NOG niet dat je goed schrijft?!

    Wat de *** is er dan voor nodig om jou over te overtuigen?! Kan zelfs mijn geniale reactie daar niet tegenop? *Knippert met ogen*

    Xxx <3
    Noor

    Ik weet er niks van,want ik doe haar verhalen niet:(
    & de Smilies werken bij mij:D
    en er is een Kwijlende en een KNipogende:D
    DANKU RUTGER:D;):9~


    everybody needs a song.

    Nou dit lijkt me dat jullie mijn mening ook nog even nodige hebben xD *hoezo ego?*
    Nee ff serieus nu..
    Ik ga volledig akkoord met...*tadam* xxMaartjexx
    Hallo schat, je bent zó goed ! Komaan je bent gewoon één van de beste hier , dus nouja sorry maar ik ga wel akkoord (A) en btw ik ben niet tegen jou en al zkr niet tgn men moeder xD
    Maar je bent en blijft goed !
    Sparky.


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Ik weet er niks van,want ik doe haar verhalen niet:(
    & de Smilies werken bij mij:D
    en er is een Kwijlende en een KNipogende:D
    DANKU RUTGER:D;):9~


    Als je nog leesvoer nodig hebt... Dan raad ik je die verhalen aan! Ze zijn echt heel goed! *Steekt tong uit naar Emma* Je kan mij toch ook niet overtuigen van het tegendeel omdat jij niet overtuigd raakt van het euhm... de waarheid? Nee, MIJN waarheid en die van de andere mensjes hier ^^.

    Wat ben ik toch weer logisch bezig vandaag *Kuch* =.=

    Xx <3