• Yes ik heb mijn nieuwe telefoin.
    Vlak voor ik op vakantie ging viel mijn telefoon 2 of 3 keer uit. Het Samsung scherm kwam maar hoefde geen pincode in te geven. Daarna liep hij 5 minuten vast en dan Dee ie het weer. Dit eindigde met een keer of 10 per dag.

    Ik kreeg altijd de telefoon van mijn vader en hoefde er. Bij voor te doen maar door een andere baan nu wel. Mijn broer gaf aan een OnePlus te willen. Niet te duur maar wel goed. Dus gister nadat we thuis zijn gekomen heb ik hem gekregen. Een OnePlus 6.

    Het is even wennen want er is geen knopje home button meer maar hij is super tof en ik. Ben heel blij met mijn aankoop.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nice! (:

    Ik heb mijn vader ook een OnePlus 6 aangesmeerd, en mijn broertje gaat er ook een kopen (ik heb een 5) (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    Ik heb mijn vader ook een OnePlus 6 aangesmeerd, en mijn broertje gaat er ook een kopen (ik heb een 5) (:
    het is heel eventjes wennen maar ik ben heel blij ermee, hij is fijn en snel.

    Wat voor mij raar was is dat mijn oude echt mega snel leeg ging. Gisteren was ie mijn appjes aan het terug zetten en dat duurde 2 uur, en hij bleef maar op de 33 procent voor 3 uur en ik elke vijf minuten kijken en huh ahahh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb ook al veel goeds gehoord over OnePlus^^ Zijn helaas nog net iets hoger dan mijn budget haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik schop even dit topic omhoog, want ik zit zelf ook aan een OnePlus 6 te denken -- maar zit nog in dubio. Vandaar mijn vraag aan je hoe die tot nu toe bevalt? Enige dingen waarvan ik moet weten (zoals het niet aan kunnen sluiten van oortjes of dat het een grote telefoon is) e.d.? Is de camera goed (ben van de fotografie, dus zou ook graag een goede camera er op willen)? Goede batterijduur?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Korea schreef:
    Ik schop even dit topic omhoog, want ik zit zelf ook aan een OnePlus 6 te denken -- maar zit nog in dubio. Vandaar mijn vraag aan je hoe die tot nu toe bevalt? Enige dingen waarvan ik moet weten (zoals het niet aan kunnen sluiten van oortjes of dat het een grote telefoon is) e.d.? Is de camera goed (ben van de fotografie, dus zou ook graag een goede camera er op willen)? Goede batterijduur?

    Hey,
    Hij bevalt heel goed. Mijn batterij laadt ik op tot 86 procent en kan dan dik 3 dagen zeer actief (regelmatig appjes, Facebook en quizlet) mee gaan en vaak is ie dan op 32 procent.

    Hij is wel groot maar je hebt geen randjes meer eromheen het is alleen scherm scherm en nog meer scherm. Ik blijf de terugtoets zelf wel af en toe nog verwarren gezien die aan de andere kant zit.

    Mijn Samsung oortjes passen er gewoon in, voor muziek moet je hem wel harder zetten dan de Samsung
    Qua foto, ik vind het goede kwaliteit maar ik ben geen ster in foto's maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)
    Hey,
    Hij bevalt heel goed. Mijn batterij laadt ik op tot 86 procent en kan dan dik 3 dagen zeer actief (regelmatig appjes, Facebook en quizlet) mee gaan en vaak is ie dan op 32 procent.

    Hij is wel groot maar je hebt geen randjes meer eromheen het is alleen scherm scherm en nog meer scherm. Ik blijf de terugtoets zelf wel af en toe nog verwarren gezien die aan de andere kant zit.

    Mijn Samsung oortjes passen er gewoon in, voor muziek moet je hem wel harder zetten dan de Samsung
    Qua foto, ik vind het goede kwaliteit maar ik ben geen ster in foto's maken

    Is die veel groter dan de Samsung? Want dat is dan wel een afknapper voor mij.

    PS. Ik zal er later even een foto bijzetten voor enige vergelijking.


    Don't walk. Run, you sheep, run.