Aangezien de examens (in ieder geval in Nederland) net achter de rug zijn zullen er veel mensen aan een nieuwe stap in hun leven beginnen: een vervolgopleiding!
Ik weet nog dat ik na mijn examens extreem veel vragen had over hoe en wat, dus misschien zijn er mensen die wat hebben aan een soort overleg-en-advies topic over het onderwerp?
Ik begin zelf dit jaar ook aan een vervolgopleiding, maar voor mij is dat de tweede keer (mijn eerste keer aan de universiteit in 2016 ging niet zo lekker dus nu ga ik weer de schoolbanken in na 1,5 jaar! Spannond!)
Stel hier je vragen over het studentenleven, op kamers gaan, colleges, bepaalde universiteiten/hogescholen/mbo's/etcetera.
Misschien, mocht dit vaart lopen, maak ik wel een lijstje met toekomstige studenten en advies-studenten, maar alleen als daar behoefte aan is.
Ik heb in ieder geval ervaring met sociale wetenschappen (Pedagogische Wetenschappen/Onderwijskunde), de Radboud Universiteit te Nijmegen en ga nu de pabo doen aan de Hogeschool Leiden.
I had a few, got drunk on you and now I'm wasted