• Goedemorgen,

    Ik zit ergens mee en ik zou graag advies van jullie willen.

    Ik en een vrienden zitten momenteel in de derde klas van het VMBO. Aangezien wij beiden geen natuur- en scheikunde volgen, hebben we dus 4 tussenuren per week. Om de tijd wat te doden, spelen we MovieStarPlanet op de computers van school. Er zijn dus leerlingen geweest uit de eerste klas die ons gefilmd hebben terwijl wij gewoon rustig een spelletje aan het doen zijn en ons nu, achter onze ruggen om, aan het uitlachen zijn. Ik weet dat MSP niet iets is voor 15-jarigen, maar wij vinden het gewoon leuk om te spelen, maar als er mensen zijn die er problemen mee hebben... Wat moet ik doen? :/

    [ bericht aangepast op 9 juni 2018 - 10:27 ]

    Heb je geen persoon waar je dit aan kan melden? Want het is dacht ik zelfs illegaal om mensen zomaar te filmen!

    Voor de rest: geniet gewoon lekker van het spelen van dat spelletje en probeer je niets van hen aan te trekken!


    The soul needs autumn.

    Ik zou zeggen niet veel. Als zij daar zo'n lol om hebben, zien ze toch bar weinig interessants in hun leven.

    Je kan er altijd mee naar een docent oid gaan als het erg wordt, maar ik zou me niet heel erg druk maken om wat brugklassers denken. Die bestaan voor 80% uit narcisme, althans ik wel toen ik nog zo jong was lol.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Grace schreef:
    Heb je geen persoon waar je dit aan kan melden? Want het is dacht ik zelfs illegaal om mensen zomaar te filmen!

    Voor de rest: geniet gewoon lekker van het spelen van dat spelletje en probeer je niets van hen aan te trekken!


    Bedankt voor je snelle reactie! Wij wisten er ook niets van dat we werden gefilmd, totdat mijn broer het mij vertelde. Hij zei ook dat de leerlingen uit de eerste (die ons gefilmd hebben) tegen hem zijden: ''Je zus is echt apart! Ze speelt nog MovieStarPlanet!''

    AriChibi schreef:
    Ik zou zeggen niet veel. Als zij daar zo'n lol om hebben, zien ze toch bar weinig interessants in hun leven.

    Je kan er altijd mee naar een docent oid gaan als het erg wordt, maar ik zou me niet heel erg druk maken om wat brugklassers denken. Die bestaan voor 80% uit narcisme, althans ik wel toen ik nog zo jong was lol.


    xD

    spxlison schreef:
    (...)

    Bedankt voor je snelle reactie! Wij wisten er ook niets van dat we werden gefilmd, totdat mijn broer het mij vertelde. Hij zei ook dat de leerlingen uit de eerste (die ons gefilmd hebben) tegen hem zijden: ''Je zus is echt apart! Ze speelt nog MovieStarPlanet!''


    Trek het je echt niets aan! Ik denk niet dat er op een spel een leeftijd kan staan vanaf wanneer je het niet meer mag spelen. Ze willen gewoon stoer doen. (;


    The soul needs autumn.

    -

    [ bericht aangepast op 9 juni 2018 - 10:35 ]

    Nee, klopt. Waarschijnlijk hebben zij weer andere interesses die ik kinderachtig vind. :-)