• Nou, ik ben dus bi-sexueel enzo :'] Volgens mij weten de meesten hier op Q. het ook al, maja.
    Ik wil er in real voor uitkomen, maar ik weet niet of dat wel zo handig is. Een achter-nicht (of zo) is er ook voor uitgekomen, en die is uit de familie getrapt. Ik weet zeker dat ze dat bij mij ook gaan doen. Ook word ik de hele tijd gepest etc. door een paar uit mijn klas, en die vermoeden al iets. Vanwege die vermoedens wordt ik al van de trappen geduwd en met gym expres getrapt etc.
    Mijn vriendinnen weten het wel, maar voor de rest ook echt niemand uit mijn omgeving.
    Het leukste is dat ik een vriendin heb en haar niet wil doodzwijgen aan iedereen.

    Zouden jullie het vertellen in mijn geval? o-o Ik weet gewoon echt niet wat ik wil qua dit gebied.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wow.
    Ikzelf ben ook Bi.
    ik zit erzelf ook aan te twijvelen of ik het zal vertellen, maar alleen mijn beste vriendinnen weten het.
    Je moet het vertellen, waarneer je het beste moment vind.<3

    het is beter dat jij het vertelt dan dat ze het van iemand anders te weten komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmm, dat van uit de familie zetten vind ik echt erg! En ik hoop moest je het vertellen, dat je niet uit de familie wordt getrapt. En in school, hmm. Ik snap dat je het wil doen voor je vriendin, maar moet je ook niet een beetje aan jezelf denken. Wat ga je doen na de opbiechting en dat je uit de familie wordt getrapt? Bij ons op school wordt niemand om zijn 'keuze' gepest, dat is heel gewoon, aléja --" Ik vind het wel echt erg voor je! <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga wel akkoord met de anderen -boven me- dat je het beter verteld voor dat iemand anders dat doet.. x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou het zeggen.
    Ze mogen je niet wegschoppen. Je bent minderjarig en hebt het recht op onderdak en voedsel! En schijt aan die klasgenoten die weten niet beter

    Nou gees ik ken jou in real en ja...ik zou niet denken dat je bi bent. Maar als je er erg meezit,dan moet je het gewoon zeggen,want anders blijf je er de heletijd mee zitten.

    Succes!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik zou het vertellen .


    Listen to what we're not saying..

    Ik zou het vertellen, ook als ik het risico had om eruit gekickt te worden. Like, ze moeten blij zijn om wie ik ben, niet om wie ze denken dat ik ben.

    Echt laag van je familie als ze je daarvoor uit de familie schoppen! Ik bedoel, het is nog steeds je familie en op wie je nu valt, dat maakt toch niets uit?!
    En van die kinderen uit je school, die zijn al even laag. Reden 1: ze pesten en de 2e reden: als ze je daarom al moeten pesten ?! Zielig!

    Als ik jou was zou ik niet weten wat te doen, misschien zeg je het beter eerst aan een persoon uit je familie waarmee je een sterke band hebt (je mama ofzo) en dan kijk je hoe die persoon reageert en dan kijken hoe je het verder gaat doen ?
    Ik hoop dat dit een beetje geholpen heeft, en alvast : Veel geluk! xx


    Never run out of reasons to smile...