• Hey lieve Q'ers,

    Gisteravond hadden Eostre, HIPPIE en ik het erover hoe we Q wat meer leven in konden blazen. Hiermee doelden wij met name op het forum wat niet gebruikt werd op dat moment.

    Onderweg naar huis zat ik op de fiets en was ik aan het nadenken hoe we dit moesten doen. Nu gaat het namelijk zo: iemand opent een forum waarin hij/zij een ervaring vertelt en hij/zij eindigt met een vraag naar de ervaringen van anderen. Hartstikke leuk en moeten we vooral blijven doen. Het zou alleen zo leuk zijn als we een topic hebben waarin we daadwerkelijk met elkaar over iets praten en niet persé langs elkaar, wat vaak voorkomt op het forum (naar mijn idee is het forum een soort dagboek waar ieder zijn eigen ervaringen opschrijft).

    Ik weet alleen niet zo goed hoe of wat, ik zat te denken aan truth or dare of misschien blackstories oid. Misschien is iets anders wel leuker? Dus dit topic wordt een denktank om het Q-forum wat leven in te kunnen blazen.

    Daarnaast kunnen we andere users die nauwelijks op het forum te vinden zijn ook met het forum kennis laten maken. Daarvoor dacht ik om misschien een hashtag in het leven te roepen die bij nieuwe creaties gepost kunnen worden.

    Het komt er dus eigenlijk allemaal op neer dat ik geen idee heb, maar dat we samen misschien iets kunnen bedenken om het forum nieuw leven in te blazen? Ik hoor 't graag!

    XxAndrea

    Uitgevoerde ideeën:
    Blackstory topic
    Truth or dare topic

    Ideeën in ontwikkeling (iedereen mag dit in uitvoering brengen):
    Een game night of game day of allebei
    Cards against humanity (Aarsvogel gaat hiermee aan de slag)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 18:05 ]


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    aarvsogel schreef:
    (...)

    Maar is dat handig? Dan krijg je denk ik wel verwarring...
    En worden daar nieuwe, onbestaande blackstories bedacht of gewoon die al bestaan? Wel zo makkelijk..


    In mijn hoofd is het allemaal logisch haha. Ik ga zo meteen een topic openen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als we verschillende topics doen is het wel handig om ze allemaal dezelfde naam te geven. Bijv: Black Story 1 De Taxi etc


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    Als we verschillende topics doen is het wel handig om ze allemaal dezelfde naam te geven. Bijv: Black Story 1 De Taxi etc


    Dan wordt het wat veel. Ik zag het eerder zo voor me


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind hem super! Ik zal een linkje in de beginpost zetten!

    Jammer dat ik hem al ken, anders had ik graag meegedaan (H)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    Ik vind hem super! Ik zal een linkje in de beginpost zetten!

    Jammer dat ik hem al ken, anders had ik graag meegedaan (H)


    Je kan misschien wat vragen in het topic zetten, die het zoeken (in het algemeen) makkelijker maken ^^
    Maar wat een leuk idee, bedankt daarvoor!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Misschien kan ik ook helpen met vragen beantwoorden als jij niet online bent bij deze? Ik stuur ff pb met mijn theorie.

    En trouwens wat ik ook altijd doe bij het antwoorden is 'niet relevant' voor vragen waar je als spelleider zelf maar wat verzint omdat 't niks uitmaakt. Bijvoorbeeld: *had hij een groen shirt aan?* *niet relevant*


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    Misschien kan ik ook helpen met vragen beantwoorden als jij niet online bent bij deze? Ik stuur ff pb met mijn theorie.

    En trouwens wat ik ook altijd doe bij het antwoorden is 'niet relevant' voor vragen waar je als spelleider zelf maar wat verzint omdat 't niks uitmaakt. Bijvoorbeeld: *had hij een groen shirt aan?* *niet relevant*


    Ja slim idee! Ook dat tweede ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Top!


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    Misschien kan ik ook helpen met vragen beantwoorden als jij niet online bent bij deze? Ik stuur ff pb met mijn theorie.

    En trouwens wat ik ook altijd doe bij het antwoorden is 'niet relevant' voor vragen waar je als spelleider zelf maar wat verzint omdat 't niks uitmaakt. Bijvoorbeeld: *had hij een groen shirt aan?* *niet relevant*


    Same hier :Y)
    Ik wil ook wel helpen, ken deze namelijk al (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ah nice :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dat black story topic is echt superleuk :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    mooi! ik houd echt heel erg van blackstories. nu kan ik het ook gewoon doen, als ik hem niet al ken tenminste...


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Misschien is het ook een idee om een keer een gamenight te houden? Like dat we bordspelletjes zoeken die je online samen kan doen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ooooh ja!


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Dat is een tof idee.


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.