Hey lieve Q'ers,
Gisteravond hadden Eostre, HIPPIE en ik het erover hoe we Q wat meer leven in konden blazen. Hiermee doelden wij met name op het forum wat niet gebruikt werd op dat moment.
Onderweg naar huis zat ik op de fiets en was ik aan het nadenken hoe we dit moesten doen. Nu gaat het namelijk zo: iemand opent een forum waarin hij/zij een ervaring vertelt en hij/zij eindigt met een vraag naar de ervaringen van anderen. Hartstikke leuk en moeten we vooral blijven doen. Het zou alleen zo leuk zijn als we een topic hebben waarin we daadwerkelijk met elkaar over iets praten en niet persé langs elkaar, wat vaak voorkomt op het forum (naar mijn idee is het forum een soort dagboek waar ieder zijn eigen ervaringen opschrijft).
Ik weet alleen niet zo goed hoe of wat, ik zat te denken aan truth or dare of misschien blackstories oid. Misschien is iets anders wel leuker? Dus dit topic wordt een denktank om het Q-forum wat leven in te kunnen blazen.
Daarnaast kunnen we andere users die nauwelijks op het forum te vinden zijn ook met het forum kennis laten maken. Daarvoor dacht ik om misschien een hashtag in het leven te roepen die bij nieuwe creaties gepost kunnen worden.
Het komt er dus eigenlijk allemaal op neer dat ik geen idee heb, maar dat we samen misschien iets kunnen bedenken om het forum nieuw leven in te blazen? Ik hoor 't graag!
XxAndrea
Uitgevoerde ideeën:
Blackstory topic
Truth or dare topic
Ideeën in ontwikkeling (iedereen mag dit in uitvoering brengen):
Een game night of game day of allebei
Cards against humanity (Aarsvogel gaat hiermee aan de slag)
[ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 18:05 ]
Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.