Dank jullie wel iedereen <3
Croweater schreef:
Ik heb ook Blossom Books benaderd, maar ik begreep dat ze vooral werk uit het buitenland vertalen. Maar wie weet, misschien heb je net mazzel.
Succes met wachten! Ik zit ook nog steeds in die vervelende fase, haha!
Ik hoop dat ik mazzel heb :') Ik zag indd veel vertaald werk bij ze, maar als ze geen Nederlands werk aannemen, dan zouden ze die optie ook niet geven, toch? Ik waag het er gewoon op. Maar jij sterkte nog met het wachten en ik hoop dat er iets goeds uitkomt!
Island schreef:
Wat ik me altijd afvraag bij alleen de eerste hoofdstukken doorsturen terwijl je verhaal nog niet rond is, ben je dan niet bang dat je het verhaal 'verliest'? Dus dat je het misschien beu raakt ofzo, daar heb ik altijd bang voor haha :') (en die angst wordt 50% van de tijd ook werkelijkheid lol)
Anyway, veel succes^^ Gaat wrs een paar maanden zenuwslopend wachten worden haha. De tip die ik zonder ervaring mee kan geven, is dat je de moed niet mag opgeven. Iets uitgegeven krijgen is moeilijk en veel manuscripten worden afgewezen, dat betekent niet dat jij geen potentieel hebt als schrijver (:
Ik plan ooit wel eens iets naar een uitgever te sturen als ik eens een keer quasi tevreden ben over een verhaal haha :') Ben eens een beetje rond aan het kijken, maar heb nog niet echt een uitgever op het oog voor mijn onbestaande verhaal :')
Die angst heb ik ergens wel ja, hoewel ik moet zeggen dat dit verhaal compleet anders aanvoelt. Maar aan de andere kant: ik heb 3 maanden om het af te schrijven en de kans dat ze interesse hebben bij meteen mijn eerste stuk is gewoon nihil. Ik ga er niet vanuit :') Plus, dit is gewoon waanzinnig goede motivatie voor mezelf om door te gaan met schrijven.
In elk geval heel veel succes wanneer je iets gaat uitgeven!
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"