• .

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 0:54 ]

    Eerlijk gezegd zou ik hem vragen zo'n test te doen. Better safe than sorry.


    26 - 02 - '16

    Kun je beter vragen, heb ook al een keer in die situatie gezeten, het gevraagd en hij vond het zelf ook een goed idee. Dus gewoon vragen!


    The truth is out there.

    Het gaat wel om je lichaam hier. En anders zit je daar straks levenslang aan vast. En als hij dat niet wil doen dan zou ik zelf ook niets starten als ik jou was. You never know. Hoeft maar 1x fout te gaan haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Maar hoe vraag ik dit dan zonder lomp of lullig over te komen?

    Jazzzz schreef:
    Maar hoe vraag ik dit dan zonder lomp of lullig over te komen?

    Beter lomp en lullig dan een soa denk ik

    Maar even serieus je zou gewoon kunnen zeggen dat je het even zeker wil weten, ik snap dat er wat angst is om lullig over te komen maar het is een heel redelijke vraag, als hij er lullig over gaat doen is het zijn probleem


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jazzzz schreef:
    Maar hoe vraag ik dit dan zonder lomp of lullig over te komen?


    Ik heb iets gezegd als: ik wil even iets praktisch met je bespreken, ik zou jet fijn vinden als we seks hebben we dat op een veilige manier doen, en als wij het samen zonder condoom willen doen zou ik het fijn vinden als we zeker weten dat geen van ons een soa heeft en dat dus ook testen. Oid.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 21:26 ]


    The truth is out there.