• Ik probeer dus een video in elkaar te zetten op een programma genaamd Shortcut (het is gratis), ik heb het al een paar keer eerder gedaan maar er treden steeds fouten op waardoor ik gehinderd word. Dus ik wilde vragen of iemand een andere goede video editing programma weet dat gratis of eventueel te krijgen is met een klein budget. (cat)

    Moviemaker, kun je ergens vast downloaden. Als je een trail versie hebt komt er een watermerk op de videao, als je een gehackte download niet. Maar hiermee heb ik deze videk bijv gemaakt.voor mijn story:



    Vind het een heel makkelijk te begrijpen en fijn programma

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 18:25 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Moviemaker, kun je ergens vast downloaden. Als je een trail versie hebt komt er een watermerk op de videao, als je een gehackte download niet. Maar hiermee heb ik deze videk bijv gemaakt.voor mijn story:

    (...)


    Vind het een heel makkelijk te begrijpen en fijn programma


    Bedoel je Windows moviemaker?

    Ik heb Sony Vegas, gewoon een goeie downloadbare link gezocht via YouTube. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik gebruik ook Windows Moviemaker. Je kan er helaas met de gratis versie geen 2 sounds onderzetten. Dan maak ik een film met 1 sound en vervolgens maak ik een nieuw project aan waar ik het volgende geluid onderzet.

    Anyway, een heel simpel en makkelijk programma. Je kan niet een video of foto zelf bewerken, maar als je dat niet nodig hebt zal ik het zeker gebruiken.


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Als afgestudeerd filmmaker kan ik Adobe Premiere Pro of Avid aanraden. Met deze programma's werken ze ook vaak in de film- en TV wereld.

    Toen ik jonger was, zette ik mijn filmpjes altijd in elkaar met Ulead Videostudio. Moviemaker is mega beperkt dus daar zou ik zeker niet voor gaan. Premiere Pro en Avid zijn misschien juist wat ingewikkeld voor een beginner, dus misschien kun je eens kijken naar Ulead. Dat is toch net even een stap hoger en ietsjes geavanceerder dan Moviemaker maar handig en eenvoudig in gebruik.


    ars moriendi

    Ik gebruik Final Cut Pro X en vind ik best wel een fijn programma, maar is duur (ik had goddank studentenlicentie) en kan alleen op Mac. :’) Dus ik zou gewoon voor Movie maker gaan, :p


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik denk er aan om misschien Vegas movie studio 15/Vegas movie studio 15 platinum te halen.. Lijken deze nog redelijk waard voor 40/50 Euro ?? (cat)

    Ik heb trouwens geprobeerd om met movie maker en Ulead te werken maar movie maker was echt sloom met het aantal video’s dat ik moest bewerken en ulead begon te glitchen wanneer ik video’s afspeelde dus :”)