• De stelling van deze week luidt:
    Kinderen zouden in scholen gratis fruit moeten krijgen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    KingRichard schreef:
    ^ nu ik in de VS heb gestydeerd, merk ik echt hoe goed wij het hebben qua schoolgeld. Studenten hier betalen 6000 dollar per halfjaar, dat is volgens mij nog niet eens inclusief dorm rooms en meal plans. Voor ons wordt het grootste deel vergoed. Daarbij verschilt het per universiteit ook weer, want het is Amerika en alles heeft zijn eigen regels (voor sommige scholen betaal je 20.000 per halfjaar).


    Ja dat is zelfs in de UK al het geval, maar toch, als we dan weer naar België kijken waar het maar 800 per jaar is 👀👀👀👀👀


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Melisa96 schreef:
    Wat dacht je van: leren en naar school gaan zou gratis moeten zijn?


    Als je een goed idee hebt voor een nieuwe stelling, kan je die in dit topic plaatsen. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik vind niet gratis, maar eerder dat het betaalbaarder moet zijn en een betere prijs kwaliteit verhouding. Hier is er vrij veel lucht in een bakje fruit en het bakje fruit is duurder dan de repen, dus niemand koopt het. Appels en bananen zien er nooit zo lekker uit, maar de prijs die ze dan vragen, tja, vind ik het niet gek dat iedereen voor de repen gaat.


    Never look back, unless it is to see how far you've come.

    Gratis is onmogelijk, maar ik vind inderdaad wel dat fruit eten aangespoord moet worden! (sorry ik ben te lui om een lange tekst te typen HAHAHA)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.