• Ik woon al mijn hele leven in het zelfde huis, maar vandaag besefte ik me pas dat ik in een rijtjeshuis woon. Het was me simpelweg nooit eerder opgevallen :'D
    Het komt doordat wij een tijdje terug 4 metershoge bomen hebben weg laten halen, en ik nu voor het eerst het hele huis vanuit een afstandje kan zien, maar toch... waarom was dit nooit eerder in me opgekomen? Ik dacht nooit na over het feit welk soort huis wij hadden, ondanks dat ik wist dat we geen alleenstaand- en twee onder een kap huis hebben, onbewust dacht ik altijd dat ik niet in een rijtjeshuis woonde. (Dit komt mede doordat we in het hoekhuis wonen, en geen buren aan beide kanten hebben, maar goed)

    Ik merk onbewust dat ik het probeer goed te praten; het was gewoon dom. Heel erg dom.

    Dus wat ik me afvroeg; wat was jullie laatste vergissing/fout die je hebt, en achteraf zo ontiegelijk dom was? Ik ben gewoon nieuwsgierig naar grappige verhalen levenslessen (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Haha dat moet een mindfuck geweest zijn wtf :'D

    Mijn laatste domme actie was gisteravond toen ik met mijn vriendengroepje voor het eerst bij één van die vrienden thuiskwam. Hij gaf ons een rondleiding door zijn appartementje (op 4 hoog) en begon bij de woonkamer, die grenste aan een balkon. We liepen door het huis (in een cirkel) en bij de laatste kamer zag ik weer dat ze een balkonnetje hadden. Helemaal goed. Toen liepen we weer in tegenovergestelde richting terug naar de woonkamer en merkte ik op: "Hey, hebben jullie nou gewoon aan twee kanten een balkon?"
    Nee, debiel, je hebt zojuist een rondje gelopen en bent dus weer op precies dezelfde kant van het huis uitgekomen. Wederom werd dus weer even bewezen dat ik -10 gevoel voor navigatie heb. Deze actie was wel heel tragisch though. :')

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 19:27 ]


    ars moriendi

    hahahahahahaah lekker bezig

    Ik word op mijn werk op mijn plek gezet door 1,5 jarige.
    Ik zeg kijk een Trekker, nee een sjoffel.
    Daarna komt er wel een trekker dus ik zeg weer 'kijk een trekker' 'nee een John Deer..........

    Ik moet echt lachen om de kids daar, heerlijke boerenjongens.
    De koe zegt Moe geen Boe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als non-marvel kenner de eerste Avenger film kijken, constant horen dat anders 'the green man' tevoorschijn komt, en er pas tijdens zijn transformatie achter komen dat die gozer ook the Hulk is.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh slim!

    Ik wilde vorige week vrijdag naar de weekmarkt in Dordrecht gaan voor stof en knopen, alleen kon ik niet inchecken bij het station (was op dat moment raar, want ik heb een studentenov).
    Alleen toen kwamen er mensen met oranje toeters voorbij en wist ik dat het koningsdag was, haha. Als ik genoeg geld op m'n ov had staan, stond ik waarschijnlijk in Dordrecht op de koningsvrijmarkt in plaats van de weekmarkt die ik moest hebben, dus gelukkig was ik niet zó stom bezig :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik was een paar weken terug een vriend rond aan het leiden in mijn stad en zei ik: dit is de eerste kerk. Toen liepen we een paar andere straat in en kwamen we bij een kerk. Ik: en dit is de andere!
    Die vriend: dat is toch gewoon dezelfde kerk?
    Kom ik er na 22 jaar achter dat het dus gewoon dezelfde kerk is.


    Take risks and conquer your fears.

    Oh, of toen ik net begon met het kijken naar RuPaul's Drag Race en ik na 7 afleveringen nog steeds niet besefte dat RuPaul in- en out of drag dezelfde persoon is. Kom op, girl.


    ars moriendi

    Oh zoveel, mijn favorieten:

    Als je dik haar hebt, heb je niet alleen méér haar, maar is elk haartje op zichzelf ook dikker.

    Over auto-wegen:
    Een _baansweg geeft het aantal banen aan van één kant (dus rechts of links) van de weg en niet van het totaal.


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Gaan zwemmen en geen droog ondergoed meenemen. (Ik ging in bikini heen.)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik probeerde eens theewater op te zetten, maar het kookte maar niet. Ik kijken, had ik het klepje niet dicht gedaan. Klepje dicht gedaan, terug naar de bank. Een kwartier later is het nog steeds niet gekookt, ga ik weer kijken. Wat blijkt, ik had er geen water in de fluitketel gedaan ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered