Jullie weten vast dat ik een fervent bullet journalist ben. Voor degene die niet weten wat zon journal is: het is een soort gepersonaliseerd agenda/dagboeksysteem. Het wordt in Nederland langzaam populairder.
Ik doe het nu sinds september vorig jaar en ik vind het heerlijk. Ik word er productiever van en het is een lekker momentje van ontspanning als ik een spread maak. Het wakkert mijn creativiteit lekker aan ^^
In dit topic deel ik mijn spreads. Een overzicht zet ik hieronder. De afbeeldingen zijn aanklikbaar!
Ik vind het ook leuk om die van jullie te zien! Plaats je fotos, deel geweldige Youtube-accounts en Instagrammers, vraag tips/feedback en vooral: let the creativity flow!
Wie zijn jullie favoriete bullet journalists? Ik vind de stijl van Christine My Linh heel mooi, maar ook die van Amanda Rach Lee! (:
Mijn supplies:
Als journal gebruik ik de Leuchtturm 1917.
Ik gebruik Pigma Micron fineliners (allerlei diktes), evenals Tombow dual brush pens. Ook heb ik Crayola supertips (50 pack voor ongeveer 10), en enkele Zebra mildliners. De mildliners gebruik ik echter ook voor het studeren, dus het is de vraag hoe lang zij meegaan. Ik houd niet echt van donkere kleuren, zoals je ziet. Ik ben meer van de pastel kleuren, dus ik gebruik niet alle Crayola's en ook niet alle mildliners.
Spreads voor het jaar 2017-2018
Spreads voor het jaar 2018-2019 (hiervoor ga ik een nieuwe journal gebruiken)
[ bericht aangepast op 30 april 2018 - 14:14 ]
oi, suzy