|
The Badboy π Slaapvertrekken π Bea & Salhi π 22 π T-shirt, donkergrijze jogging, zwarte sneakers
"Wat is hier gebeurd?" had Salhi gezegd. Dat ze het vervolgens eigenlijk niet wilde weten, negeerde Pyro even voor het gemak. Hij zag een kans en greep hem met handen en voeten.
"Wel, ik was zo ontzettend eenzaam deze ochtend, dat ik mezelf even een plezier deed en dit is wat er gebeurt als ik..." klaarkom, wilde hij zeggen, maar toen kreeg hij Salhi's witte vleugels in het oog en besloot hij wat minder direct te zijn. Omdat het Salhi was. "Ah, je weet wel. Vraag maar aan Bea, zij weet er alles van wat er dan gebeurt." En hij wiebelde nogal overdreven met zijn wenkbrauwen. Dat hij het erger had gemaakt, ging langs hem heen. Hij merkte echter wel hoe Bea haar arm om zijn middel sloeg. Automatisch legde hij de zijne over haar schouder, terwijl ze richting de eetzaal begonnen te wandelen.
"Sal, niet treuzelen, we zijn al zo laat," zei hij over zijn schouder. Hij lachte erbij, uiteraard, en gebruikte zijn vleugel om haar dichterbij te trekken. "Waarom zie je zo rood?" vroeg hij, nog naïever dan hij nieuwsgierig was.
'Ik ben wel een beetje teleurgesteld dat je niet eens over me gedroomd hebt," pruilde Bea voor hij antwoord kreeg. Onmiddellijk verplaatste hij al zijn aandacht naar haar, door zijn hoofd even op dat van haar te leggen.
"Och Bé, geen enkele droom kan aan de echte jij tippen."
"Ik heb zin om uit te gaan vanavond. Ga je mee?" Pyro tilde zijn hoofd weer recht en begon langzaam te knikken. Hij keek even naar de anderen die langs hen heen liepen, duidelijk meer geneigd om op tijd te zijn. Of toch niet veel te laat.
"Ja, ja, daar heb ik wel zin in. Maar enkel als je bij mij slaapt." Hij draaide zijn hoofd abrupt naar Salhi, waardoor er wat glitters van zijn hoofd afvielen. Hij draaide opnieuw zijn hoofd naar Bea en grijnsde wat dommig. "Of misschien ik bij jou, gezien mijn kamer onder renovatie staat." Weer keek hij naar Salhi, waarbij hij even over zijn nek wreef. De krachtige bewegingen begonnen zeer te doen, maar Pyro en rustig stonden niet bij elkaar in het woordenboek.
"Kom je niet mee? Uit, bedoel ik, al ben je altijd welkom in bed," grapte hij. Met Salhi slapen, stond niet op zijn bucketlist. Zover je een bucketlist kon hebben als je al dood was.
Uiterlijk:
Ⓐ Bruin haar
Ⓐ Donkere ogen
Ⓐ 1m87, muscles
Ⓐ Armtatoeages
Ⓐ Zéér donkere vleugels, met goud door
|