• WAR • OF • HOUSES

    THE SETTING
    Heatherville University is de grootste en bekendste universiteit van Los Angeles. In principe is het een school als geen ander, alleen wordt het hier juist aangemoedigd om de studenten in hokjes te plaatsen. Alle studenten dienen zich namelijk verplicht aan te sluiten bij een "huis", iets wat te vergelijken valt met een studentenvereniging. Zo'n huis is de plek waar je bijhoort, de mensen met wie je om zult gaan en de naam die je met trots zult dragen. Alle huizen hebben verschillende eigenschappen en vaak sluiten zich er ook mensen bij aan die zich er thuis zullen voelen. Er is dan ook ongelofelijk veel rivaliteit tussen de huizen, zoals met het organiseren van feesten, het behalen van goede punten en in het algemeen met populariteit. Dit was nooit de bedoeling geweest van het schoolbestuur, maar het is in de loop van de jaren wel uitgegroeid tot vijandigheid tussen de huizen. In het schooljaar 2018/2019 worden er overal nieuwe hoofden aangewezen, dus de nieuwe leiders van ieder huis. De oude hoofden geven dan ook streng mee dat hun huis het beste moet worden en blijven. Ieder jaar wordt de rivaliteit erger. Dit resulteert in grote feesten, meer alcohol en drugs en alsmaar het breken van de regels. En dat alles achter de rug van de schoolleiding. Bij welk huis sluit jij je aan? Kun je de druk van de medestudenten aan?

    JUST BECAUSE IT'S A BAD IDEA
    •••
    DOESN'T MEAN IT'S NOT GOING TO BE A GOOD TIME


    THE HOUSES
    House Aries
    Leden • Mannen en vrouwen
    Kleur • Rood
    Kenmerken • Van de drie huizen staat Huize Aries bekend als het meest open minded. Werkelijk iedereen wordt aangenomen bij deze groep ongeacht wie je bent, hoe je eruit ziet en waar je vandaan komt. Ze verwachten dat je zowel goed je best doet op school als aansluit bij de activiteiten van het huis. Doe je dit niet, dan treden ze erg streng op. Er staan je dus veel slapeloze nachten en vroege, katerachtige ochtend te wachten.

                                                                                                                                                                                                   
    House Gemini
    Leden • Vrouwen
    Kleur • Roze
    Kenmerken • Dit is een huis voor de "elite-vrouwen". Vaak zitten hier welgestelde jongedames die erg gesteld zijn op uiterlijk, populariteit en status. Ze houden van feesten, maar niks gaat boven hun reputatie. Voor buitenstaanders worden ze gezien als arrogant en verwend, terwijl ze als vriendinnen er altijd zullen zijn voor elkaar. Dat is dan ook de code van het huis.


    House Scorpio
    Leden • Mannen
    Kleur • Blauw
    Kenmerken • Dit is het huis voor de echte haantjes. De jongens die hierin zitten, zijn vaak erg gesteld op populariteit en ze zijn er niet vies van om anderen naar beneden te halen om zich beter te voelen. Ze organiseren de beste feesten en staan vaak bekend als de knappe mannen die alle meisjes kunnen krijgen. Als man word je dan ook niet zomaar toegelaten. Daarnaast moet je tegen een heftige ontgroening, veel drank en activiteiten kunnen.


    IT'S A BAD BAD BAD IDEA
    •••
    BUT THAT'S HOW WE LIKE IT

    THE SCHOOL
    Andere huizen
    Op de campus zijn er nog twee andere huizen: huize Virgo en huize Libra, maar deze worden niet gespeeld. Deze worden gevuld met NPC's, zodat iedereen wat meer bij elkaar hoort. Huize Virgo is een huis voor dames en huize Libra voor mannen.


    Dorms
    Ieder huis heeft een groot huis waar alle leden van de groep samenwonen. Een kamer wordt per tweetal gedeeld. Verder is de woonruimte voorzien van een grote woonkamer, keuken, eetkamer, meerdere badkamers en een grote tuin.


    Opleidingen
    Je mag zelf een opleiding kiezen die het personage volgt op de school.


    Voorzieningen
    De universiteit biedt ook overige voorzieningen. Zo zijn er twee voetbalvelden, een tennisbaan, een fitness, een zwembad, een bibliotheek, een mediatheek, een kantine, meerdere eetgelegenheden en genoeg banken in en rondom het schoolgebouw om te zitten
    .

    COLLEGE DOESN'T LAST FOREVER
    •••
    HAVE SOME FUN

    THE ROLES
    Naam:
    Leeftijd: 19-25
    Opleiding:
    Huis:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:

    ♀ Elisabeth Miller • Gemini • Kirsten Zellers • KingRichard • 1.04 • Leidster
    ♀ Eleanore Rutherford • Gemini • Faceclaim • Shadowsinger • 1.05
    ♀ Nena Grant • Gemini • Faceclaim • Hopeloze • 1.02
    ♀ Nimeesha Luzac • Gemini • Faceclaim • Dromeling • 1.06
    ♀ Lauren Conley • Gemini • Barbara Palvin • XJess • 1.02
    ♀ Démira Laine • Aries • Bryden Jenkins • OpgeroldEten • 1.06
    ♀ Freya Marshall • Aries • Faceclaim • _Iridescent • 1.06
    ♀ Audrey Álvarez • Gemini • Pam Hetlinger • Errante • 1.06
    ♀ Skylar Cartwright • Aries • Faceclaim • Sumner • 1.06
    TIJDELIJKE STOP OP GEMINI
    ♂ Memphis Kowalski • Scorpio • Paddy Mitchell • Ziegler • 1.02
    ♂ Salvador Castillo • Scorpio • Faceclaim • Fonollosa • 1.06 • Leider
    ♂ Matthew Puccio • Scorpio • Sean O'Donnell • XJess • 1.05
    ♂ Axel Rivers • Scorpio • Tim Borrmann • Sombre • 1.05
    ♂ Ethan Burke • Aries • Faceclaim • Wheeler • 1.06
    ♂ Ollie Campbell • Aries • Nicolas Hoult • IrisWestAllen • 1.02 • Leider
    ♂ Jax Steele • Aries • James Delury • Maji • 1.04

    * Ieder huis heeft een nieuwe leider nodig. Let op: deze leider moet gekozen zijn geworden door de vorige leider (deze leider is vorig jaar afgestudeerd). Degene die gekozen wordt, moet uitermate geschikt zijn en minstens een tweedejaars op school. Wil je een leider? Dat mag, maar dat moet je eerst aanvragen en pas je karakter daar wel op aan. Een stil, verlegen iemand die niet van feestjes en dergelijke houdt, is hier niet voor geschikt.

    ** Je kunt een nieuw personage spelen of iemand die al langer bij een huis zit


    KNOW THE RULES WELL
    •••
    SO YOU CAN BREAK THEM EFFECTIVELY


    THE RULES
    • De huisregels van Quizlet gelden hier
    • Je schrijft een post van minimaal 350 woorden
    • Je probeert minimaal één keer per week te posten
    • Als dit niet lukt, geef je dit aan in het topic
    • Sluit niemand buiten
    • Vorm niet meteen hele geschiedenissen tussen twee personages waardoor niemand er tussen komt
    • Maximaal twee personages per persoon: een man en een vrouw
    • Wees origineel
    • Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    • Bespreek relaties en dergelijke in het praattopic
    • Heb je vragen? Stel ze vooral!
    • Veel speelplezier

    (Girl, another RPG? Ja, het is vakantie en I'm bored)

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:25 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maji schreef:
    I'M SO TEMPTED guys stop me.


    JOIN US


    Bowties were never Cooler

    Maji schreef:
    Opnieuw een awesome RPG van Sanne en me is sitting here with no time. Huilen.


    Ik huil met je mee. Verstandelijk gezien doe ik hier niet aan mee, maar telkens als ik hier even spiek twijfel ik zo enorm hard.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Benu schreef:
    (...)

    Ik huil met je mee. Verstandelijk gezien doe ik hier niet aan mee, maar telkens als ik hier even spiek twijfel ik zo enorm hard.


    Same.


    That is a perfect copy of reality.

    Join us ya'll. Je hoeft maar één keer per week te posten, is dat haalbaar? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Behalve wanneer ik op vakantie ben over twee weken, moet dat wel gaan lukken.
    Fuck this shit — doe mij maar een man (huis maakt me niet zo veel uit, plaats hem maar waar je hem hebben wil). M'n boi is op de universiteit gekomen met een beurs omdat hij ziekelijk goed is in wiskunde maar hij heeft little violence tendencies die worden versterkt door z'n drinkgedrag. (I'm into assholes lately.)

    FC: James Delury

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 21:30 ]


    •

    Maji schreef:
    Behalve wanneer ik op vakantie ben over twee weken, moet dat wel gaan lukken.
    Fuck this shit — doe mij maar een man (huis maakt me niet zo veel uit, plaats hem maar waar je hem hebben wil). M'n boi is op de universiteit gekomen met een beurs omdat hij ziekelijk goed is in wiskunde maar hij heeft little violence tendencies die worden versterkt door z'n drinkgedrag. (I'm into assholes lately.)


    Bish yes. I'm digging this. SO GLAD YOU'RE JOINING


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maji schreef:
    Behalve wanneer ik op vakantie ben over twee weken, moet dat wel gaan lukken.
    Fuck this shit — doe mij maar een man (huis maakt me niet zo veel uit, plaats hem maar waar je hem hebben wil). M'n boi is op de universiteit gekomen met een beurs omdat hij ziekelijk goed is in wiskunde maar hij heeft little violence tendencies die worden versterkt door z'n drinkgedrag. (I'm into assholes lately.)



    Assholes are great to play.
    Ik denk er nog even over na San!


    That is a perfect copy of reality.

    Maji schreef:
    Behalve wanneer ik op vakantie ben over twee weken, moet dat wel gaan lukken.
    Fuck this shit — doe mij maar een man (huis maakt me niet zo veel uit, plaats hem maar waar je hem hebben wil). M'n boi is op de universiteit gekomen met een beurs omdat hij ziekelijk goed is in wiskunde maar hij heeft little violence tendencies die worden versterkt door z'n drinkgedrag. (I'm into assholes lately.)

    FC: James Delury


    Love the idea!

    Een keer in de week moet wel haalbaar zijn, maar.. ehr. x')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elisabeth “Elsa” Miller


    Do you wanna build a snowman?



    NAME
    Elisabeth heeft al verschillende bijnamen gehad, maar de laatste is blijven hangen. Het is niet per se toeval dat haar haren vrijwel altijd grijswit zijn geverfd en ze na de uitkomst van Frozen de bijnaam Elsa heeft gekregen. Andere namen die ze zo nu en dan krijgt zijn Ellie, El, E en Beth, maar deze vindt ze lang niet zo leuk als Elsa. Ze is een echte Disneynerd en vindt deze naam het best bij haar passen.


    AGE
    22. Haar verjaardag valt op 6 juni.


    STUDY
    Elsa is een derdejaars architectuurstudente.


    HOUSE
    Gemini — Ze is sinds dit jaar de nieuwe leidster van het huis en ze geniet met volle teugen van deze positie.



    I haven’t laughed so hard in minutes.



    CHARACTER
    bubbly — happy — careless — confident — chooses to ignore the bad things in life — dominant — dreamy — easily distracted — energetic — extravagant — extravert — gentle — loyal — not at all a morning person — party animal — positive — realistic — vain — very bad at being by herself — witty

    Elsa is het liefst continu in de aanwezigheid van andere mensen. Ze kan zichzelf heel slecht vermaken en heeft iemand nodig om tegen te praten of gewoon bij te zijn. Toch is ze over het algemeen een heel aangenaam persoon om bij te zijn, want ze is heel erg extravert en open en betrekt iedereen bij haar gesprek, mocht ze dat nodig vinden. Toch probeert vóór zeker tien uur ’s ochtends mensen te ontwijken, omdat ze een verschrikkelijk ochtendhumeur heeft. Ze is eerder een ontzettend avond- en nachtmens en blijft zonder moeite zeker tot twee uur op.
          Ze is een heel positief, optimistisch, glas-is-halfvol-persoon. Hoewel dit haar ook in de weg kan zitten (ze is echt niet goed met huilende mensen en slechte ervaringen), is dit over het algemeen een goede eigenschap.
          Ze is wel een zeer ijdel persoon en besteedt veel aandacht aan haar uiterlijk. Dit is ook te zien aan haar kapsel, waar nooit uitgroei in te vinden is.


    HISTORY & FAMILY
    Moeder: Miranda Miller (54)
    Vader: Pierce Miller (55)
    Broer: Sebastian Miller (26)
    Tweelingbroer: Steven Miller (22)

    Elsa’s jeugd was niet per se ontzettend bijzonder. Ze groeide op in een liefdevol gezin met twee ouders die hun drie kinderen in alles steunden. Haar tweelingbroer was altijd haar steun en toeverlaat en ze konden altijd op elkaar terugvallen, als dat nodig was. Ook haar oudste broer was een ontzettend groot voorbeeld en ze vermaakte zich altijd heel erg door met ze te worstelen en later ook videospelletjes met elkaar te spelen.
          Miranda en Pierce waren nu niet per se heel erg rijk, maar konden alles kopen wat hun kinderen nodig hadden. Toch werd het wat krap toen Pierce ontslagen werd en ze moesten leven op slechts één inkomen. Toen dit gebeurde, hebben Steven en Elsa meteen aanvragen gedaan voor beurzen voor universiteiten, omdat ze beiden dolgraag wilden studeren. Sebastian was al even bezig, maar de tweeling wilde ook graag een opleiding doen. Uiteindelijk hebben ze allebei een beurs ontvangen waardoor ze hun schoolgeld kunnen betalen. Elsa werkt al jaren elk weekend in een opvanghuis voor jonge kinderen en gaat hier nog altijd rustig mee door.



    The sky’s awake, so I’m awake!



    LOOKS      FC = Kirsten Zellers
    Wat meteen opvalt aan Elsa, zijn haar platina/grijze lokken. Ze is hier tijdens haar tijd in high school al mee begonnen en toen iedereen het leuk vond, is ze ermee doorgegaan. Ze wisselt de kleur zo nu en dan af of voegt wat meer paarse en blauwe tinten toe, maar het blijft vooral grijs.


    EXTRAS
    — Elsa is rechtshandig.
    — Haar broers zijn vrijwel haar beste vrienden en ze heeft alles voor ze over.
    — Haar favoriete Disneyfilm is niet Frozen (ook al komt die dichtbij), maar The Lion King. Ze is ook groot fan van de serie Galavant en zal alles te pas en te onpas quoten. Ook kan ze zich zeer goed vermaken met Harry Potter.
    — Ze geeft, vindt ze zelf, de beste feestjes waar alles bij te vinden is. Ze zorgt er echter wel voor dat er geen drugs aanwezig zijn, omdat ze niet in de problemen wil komen.
    — Ze is geen maagd meer.


    I’m embarrassing yourself.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JAX STEELE


    YOU HAVE BEEN WARNED


    • NAAM

          Jax Steele

          Jax — dj • AX — god has been gracious
          Steele — s • t • EE • l — durable / hard

    Jax is vernoemd naar zijn vader Jacob — een simpele modernisering van de naam, hetgeen zijn moeder het in een opwelling diende te verzinnen langs de file op de snelweg vanwege de verrassing van de zwangerschap.


    • LEEFTIJD

          23 • November, 11

    Jax is geboren op een ijskoude, winterse dag terwijl zijn ouders in de auto zaten — onderweg naar een feestje. Jax' geboorte kwam plots na een verborgen zwangerschap, waardoor zijn ouders er pas achter kwamen op het moment dat de vliezen braken. Gedurende zijn leven heeft Jax de winter het meest fijne, prettige seizoen gevonden — evenals impulsieve, spontane acties en handelingen.


    • HUIS

          Aries

    • OPLEIDING

          Wiskunde

    Alhoewel Jax een grondige, verschrikkelijke haat heeft in alles rondom school en studeren, heeft hij een natuurlijk talent voor wiskunde — wat daar ook bij zal komen kijken. Gedurende zijn middelbare school periode heeft Jax bij het wiskundeteam gezeten, waarmee hij zijn slechte cijfers op andere vakken enigszins omhoog wist te krikken. Tijdens een grote, nationale wiskunde wedstrijd werd hij gescout door Heatherville, waardoor hij een volledige beurs aangeboden kreeg.



    I WILL BE BRUTAL


    • PERSOONLIJKHEID
    Aggressive • Asshole • Bored within seconds • Can hold his liquor without getting a hangover • Charming if he wants to be • Dependent of alcohol • Doesn't care about materialistic things • Doesn't give second chances • Doesn't know how to sustain a relationship • Dominant • Familyperson • Flirtatious • Fuckboy • Intelligent little fucker (around math) • Gives up quite soon when he doesn't see the point • Hates feeling left out • Hates the feeling of being average or mediocre • Impatient • Impulsive • Intimidating • Jealous (about big and small things) • Liar • Manipulative • Persuasive • Possessive (what's his is his and no one should look at it or touch it) • Resourceful • Selfish (puts himself in front of others) • Spontanious • Stubborn • Temper couldn't be shorter • Thinks outside of the box • Violent • Wants to be a leader but is a follower in his heart • Wants to make his parents and siblings proud

    • UITERLIJK
    Jax is een bovengemiddeld lange jongeman van ongeveer zo'n 190 centimeter — waardoor hij boven de meeste mannen en vrouwen in zijn omgeving uit weet te torenen. Jax heeft over het algemeen een intimiderende, krachtig en stoere uitstraling welke enigszins afschrikkend kan zijn (vooral jegens jonge kinderen). Jax heeft dit zelf niet door en zal daarom niet iets veranderen aan zijn naar achter getrokken schouders, rechte rug en woedende gezichtsuitdrukking.
    Jax heeft ravenzwarte lokken welke aan de zijkanten compleet zijn weggeschoren en daardoor enkel en alleen lengte hebben op de achter— en bovenzijde van zijn hoofd. Rondom zijn lokken is Jax vrij ijdel en hij haat het wanneer iemand eraan zit.
    Jax heeft een lang gezicht wat hij volledig vrij houdt van beharing zoals een baard (hetgeen hij zelf verschrikkelijk vindt jeuken). Jax heeft een hoekige en strakke kaaklijn, hoge jukbeenderen en een smalle neusbrug. Verder heeft hij rozig gekleurde, volle lippen. Jax heeft donkerblauwe kijkers welke lijken te kolken op de momenten dat hij woedend is (hetgeen helaas vaak genoeg wil gebeuren).
    Jax' grote trots zijn zijn veelvuldige tatoeages — waar hij continu voor aan het sparen is zodat hij verder kan gaan met het uitbreiden van zijn — meer dan geliefde — collectie. Alle tatoeages van Jax bevatten een betekenis die slechts voor hem bekend is.
    Alhoewel Jax vrij ijdel is rondom zijn uiterlijk en dan voornamelijk rondom zijn lokken — is dit niet terug te zien in zijn kledingstijl. Vanwege het gegeven dat hij zijn verdiende centen liever wil spenderen aan zijn motor en tatoeages, komen zijn kleding vaker wel dan niet van de kringloop. Hierdoor is Jax' kledingstijl simpelweg plain casual te noemen. Alhoewel, Jax heeft een leren jasje en leren combat boots die inmiddels zijn versleten en eigenlijk hun beste tijd wel hebben gezien.


    I CAN BE HARD TO HANDLE


    • FAMILIE

          Father — Jacob Steele • 45 • Cook
          Mother — Norah Steele–Walker • 43 • Waitress
          Brother — Callum Steele • 20 • Barber
          Brother — Cassius Steele • 20 • Bartender
          Sister — Mackenzie Steele • 15 • Student (high school)

    De Steele's zijn een harde, maar rechtvaardige familie — niemand mag ze aanraken, aangezien die taak is weggelegd voor de familieleden zelf.


    • GESCHIEDENIS
    Alhoewel Jax' zwangerschap niet gepland was en niet voorzien (verborgen zwangerschap) is hij opgegroeid in een liefdevol gezin met ouders die niet meer van hem konden houden. Ondanks de problemen rondom de geldzaken, gingen zij niet bij de pakken neer zitten, maar probeerden Jax alles te geven wat zijn hartje begeerde. Jax is opgegroeid met jeugd en heeft daarom een uitzonderlijk vrije opvoeding genoten.

    • LIKES
    Alcohol • Art • Christmas • Cigarettes • Clubs • Cold • Dancing • Dogs (big ones) • Drugs • Fighting • Fireworks • Gifts • Girls • Halloween • Hardcore • Math • Motorbikes • Music • Parties • Pranks • Rain • Roadtrips • Rock 'N Roll • Sex • Snow • Speed • Statistics • Surprises • Tattoos • Thunderstorms • TV Shows • Winter

    • DISLIKES
    Bugs • Cats • Chocolate • Church • Classes • Cuddling • Exams • Expectations • Heat • Heights • Homework • Learning • Lipgloss & Lipstick • Movies • Reading • Restrictions • Rules • School • Silence • Snobs • Spiders • Summer • Sun • Teachers

    • EXTRA
    ——— Jax heeft een motor welke hij liefkozend Cherry heeft genoemd.
    ——— Jax heeft ernstige enkelvoudige dyslexie.
    ——— Jax heeft losse handjes.
    ——— Jax is 75% van de tijd aangeschoten of dronken (beginnend probleem).
    ——— Jax is linkshandig.



    •

    May I join with a Aries girl?
    Ik wil graag mijn rol van een andere rpg gebruiken, als je dat goed vindt? Ik heb namelijk geen tijd om blanco te beginnen aka I’m lazy and I kinda like this char c:

    Sanne, als ik een Boy neem, vind je het erg als ik bv 2 maal per week kan posten dan? Ik zit in een drukke periode + heb best al veel rpg's maar heb ook een leuk idee/sad idee voor een jongen en aah pls can I has boy?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Omg is er nog een jongen vrij? I would love me a psycho scorpio


    - thank you for existing -

    Wanneer moeten de rollen af zijn? Want ik ben er wel aan begonnen maar hij is nog niet af. En ik heb morgen misschien een uurtje om er aan te werken (als ik dat al haal) en vrijdag ben ik de hele dag werken ):. Maar ik zorg (als het geen probleem is) dat hij zaterdag af is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als er een praattopic is, dump ik even een relatielijstje voor Jax maar nu eerst slapen. Hij is helemaal af. :Y)


    •