• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    lol ik wil weten wat hij ervan gaat vinden, want ik heb ons "gesprek" als instaomschrijving gedaan


    all because i liked a girl

    Zware withdrawal symptomen man. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Al die negativiteit heb ik niet nodig in mijn leven.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Me, wanneer ik later kleinkinderen heb en in mijn schommelstoel op de veranda zit en naar de ondergaande zon kijk,: Kinderen, het begon allemaal op Vrijdag de 13e april, 2018, toen oma quizlet.nl probeerde te openen....


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Me, wanneer ik later kleinkinderen heb en in mijn schommelstoel op de veranda zit en naar de ondergaande zon kijk,: Kinderen, het begon allemaal op Vrijdag de 13e april, 2018, toen oma quizlet.nl probeerde te openen....

    Omg da’s waar ook het is vrijdag de dertiende
    Zie je wel dat het toch echt een ongeluksdag is ✨


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    niet eens flauw bedoeld, maar ik ben echt heel erg in de war over mensen die clary en alec shippen

    hij is behoorlijk asociaal tegen haar? en gay? en ze hebben nauwelijks interactie? ik kan begrijpen dat mensen jace niet zien zitten, maar het superieure clary ship is dan toch wel heel duidelijk izzy/clary, zou ik denken


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben like forever die persoon die niet luid genoeg praat, dan overschreeuwd wordt en zoiets heeft van: o.

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 17:11 ]


    She's imperfect but she tries

    Yaaay, vanavond filmavondje. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Twee dagen doordeweeks vrij is toch wel lekker, want ik heb nu een dag gewerkt en ik mag meteen weer weekend vieren. Ik kijk echt uit naar een nieuwe MacGyver aflevering, hopelijk staat ie er morgen ook daadwerkelijk op en moet ik niet ineens weer eens twee weken wachten. Ben wel benieuwd wanneer het tweede seizoen is afgelopen en of er een derde seizoen komt. Ik hoop zo van wel.


    Physics is awesome

    Ik wil echt weer eens een nieuwe username, maar ik weet gewoon niet wat?


    Caution first, always.

    Mijn spiegel spiegelt opeens zo goed en scherp nu ik hem heb schoongemaakt! Holy shit, ik zie mezelf in HD


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ja, nee, geen zin meer er in :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Well there goes all my hope.

    -

    Ugh. Can I stop feeling upset for nothing for once?

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 19:00 ]


    This ain't no place for no better man.

    Dat was echt het engste wat ik ooit heb moeten doen :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Dat akkefietje met de Harland Awards is wel beschamend voor de organisatie. Literaire boeken zijn leuk en aardig, maar na degene die ik heb gelezen, ben ik wel af geknapt. Een fantasy boek kan literair gezien ook goed zijn, maar ik vind het belachelijk dat het een van de eisen is. Geef mij dan maar een spannend verhaal, een mooie wereld en leuke personages. Maar literaire boeken zijn voor mij droge koekjes die moeilijk door te slikken zijn en fantasyboeken heerlijke roze koeken. Dat is appels met peren vergelijken en dan komt er inderdaad geen winnaar uit.

    Waarmee ik niet wil zeggen dat ieder fantasy boek slecht is geschreven of wat mist, want de Game of Thrones boeken beschouw ik ook als fantasy boeken en die zijn toch goed geschreven. Weet niet of ze ook binnen de categorie literair vallen, maar ik denk dat de meeste mensen het wel met me eens zijn dat het qua complexiteit en personages goed in elkaar zit.

    Kortom, van een horror film verwacht je toch ook niet dat ie aan de eisen van een komedie kan voldoen?


    Physics is awesome