Dus, ik haat winkelen. En als ik dan net een uur in een te drukke primark heb moeten doorbrengen, vervolgens nog een kwartier in een te drukke supermarkt, terwijl het absurd warm is en m'n moeder aan de telefoon loopt te zeuren, dan is het niet gek dat ik zwaar geïrriteerd was tegen de tijd dat ik in de rij stond bij Kippie Kip. Zeker niet als die rij waanzinnig lang is en ik letterlijk 20 minuten op m'n beurt heb gewacht. En wat je dan vooral NIET moet doen, is voordringen. Als in: letterlijk aan komen lopen en gewoon voor me gaan staan. Want dan krijg je dit:
Trainingsbroek 1: 'ja, dan was ik aan de beurt.'
Ik: 'Nee, dat was u niet. Ik was. 5 kippenpoten alstublieft en een bakje van dat daar.'
*meisje achter de kassa neemt m'n bestelling op en bevestigd aan Trainingsbroek dat ik aan de beurt was*
Trainingsbroek 1: Vuil goor teringwijf, wie denk je godverdomme wel niet dat je bent
Ik: Iemand die net een heel lang op haar beurt gewacht heeft.
Trainingsbroek 2: Bijdehandje, daar moet je mee oppassen jij
Trainingsbroek 1: Godverdoms teringwijf
Ik: *blijft netjes wachten tot ik m'n 5 kippenpoten en het bakje van dat daar heb en onderdruk ondertussen de neiging om iemand neer te hoeken*
Trainingsbroek 1 & 2: *besluiten door te gaan om me constant te beledigen en uit te schelden*
Ik: *Reken af en pak mijn tasje met de 5 kippenpoten en het bakje van dat daar en loop weg*
Trainingsbroek 1: Ja, loop godverdomme maar heel snel weg. Hoer. Ik neuk je helemaal de kanker in, teringslet
Ik: Ook daarvoor zou ik zeggen: 'netjes op je beurt wachten'
Maar echt, ik ben zo salty nu en hoe rude kunnen mensen zijn.