• Hallo allemaal! (wat fijn dat je er bent...)

    Vanuit het Vertrouwenspersonen-initiatief willen wij graag iets met jullie delen. Vele van jullie kennen het Vertrouwenspersonen Initiatief wel. Het VT-initiatief is bedacht voor users om hun verhalen aan kwijt te kunnen en om advies aan te vragen voor problemen die jullie tegen kunnen komen in jullie leven. Wij hanteren hierbij een hele strikte geheimhouding en zullen niets delen -zelfs niet met andere Vetrouwenspersonen- zonder jouw uitdrukkelijke toestemming. We zijn een onafhankelijke groep van Quizlet, en daarmee ook onafhankelijk van de Crew en Rutger.
    Wij zijn hier om jullie te helpen waar nodig is. Toch willen wij jullie als users vragen om toch de regels op ons topic goed door te lezen, voordat jullie een vertrouwenspersoon inschakelen. Wij zijn en blijven een user-initatief en het baantje is op geheel vrijwillige basis. Naast onze tijd op Quizlet, hebben wij immers nog een privéleven. Hoewel wij de risico's kenden voordat wij hiermee begonnen, willen wij toch vragen begrip te hebben voor onze inzet. Wij doen zo goed mogelijk ons best zo snel mogelijk op jullie berichten te antwoorden en ook om onze tijd in deze antwoorden te steken. In de regels hebben wij aangegeven maximaal 3 dagen over een antwoord te mogen doen. Ook wij hebben privé onze eigen moeilijkheden en hoewel wij houden van ons werk hier, kan het soms extra energie en tijd kosten om jullie de hulp te bieden die jullie verdienen. Wij vragen jullie daarom ook daar begrip voor te hebben.

    Hiernaast blijven wij ook gewoon users op deze site. Wij staan voor jullie klaar als luisterend oor, maar mogen zelf ook een eigen mening over bepaalde zaken hebben die actueel zijn voor deze site. Dat wij Vertrouwenspersonen zijn, staat niet gelijk aan altijd volledig politiek correct zijn, of nooit een kant te kunnen kiezen in een discussie. Naast het vrijwillige baantje zijn wij nog altijd users die hun mening mogen geven.

    Bedankt voor jullie aandacht. Mocht je nog specifieke vragen hebben, wees dan niet bang om die aan één van ons te stellen, of aan Laleah of Ozai.

    Met alle liefde,
    De vertrouwenspersonen (flower)




    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ironisch dat vertrouwenspersonen gaan lullen achter mn rug om.
    Dat is het enige.
    I’m out.


    i wanna die with you once or twice.

    Wollstonecraft schreef:
    Ironisch dat vertrouwenspersonen gaan lullen achter mn rug om.
    Dat is het enige.
    I’m out.


    Dit is zo jammer. Gosh.

    Maar, vertrouwenspersonen — jullie zijn stuk voor stuk helden voor deze website en ik vind het echt bewonderenswaardig wat jullie doen.
    So: keep up the good work. <3


    Wollstonecraft schreef:
    Ironisch dat vertrouwenspersonen gaan lullen achter mn rug om.
    Dat is het enige.
    I’m out.

    Hey there.
    Het is inderdaad jammer dat je dit gevoel hebt, maar we hebben niks achter iemands rug om gedaan. Dit bericht zat er al best lang aan te komen en ik ben bang dat dit net foute timing is. Maar dit is inderdaad niet fijn om te horen. Ik weet tenminste niet van mijn mede-VT's met wie zij praten, dus als je diegene een berichtje zou willen sturen zou je dat inderdaad kunnen doen, mocht je erover willen praten. Ik kan je garanderen dat dit berichtje al langer in de maak is dan deze week, dus ik. en de andere, vinden het heel spijtig dat je dit gevoel hebt, want dit was echt onze bedoeling niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oxton schreef:
    (...)
    Hey there.
    Het is inderdaad jammer dat je dit gevoel hebt, maar we hebben niks achter iemands rug om gedaan. Dit bericht zat er al best lang aan te komen en ik ben bang dat dit net foute timing is. Maar dit is inderdaad niet fijn om te horen. Ik weet tenminste niet van mijn mede-VT's met wie zij praten, dus als je diegene een berichtje zou willen sturen zou je dat inderdaad kunnen doen, mocht je erover willen praten. Ik kan je garanderen dat dit berichtje al langer in de maak is dan deze week, dus ik. en de andere, vinden het heel spijtig dat je dit gevoel hebt, want dit was echt onze bedoeling niet.

    Nee weet ik, inderdaad een foute timing. Was gewoon pissed omdat bepaalde vertrouwensperson(en) in de chats erg lullig aan het doen waren en dan nu zo’n topic valt dan lekker verkeerd.
    Was in ieder geval niet maar jou. <3


    i wanna die with you once or twice.

    Ik vind het al super dat dit initiatief er is ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    DarthDaddy schreef:
    Ik vind het al super dat dit initiatief er is ^^


    Helemaal mee eens! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jullie zijn stuk voor stuk toppers dat jullie tijd voor anderen vrijmaken. <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bedankt voor de lieve reacties!

    Fijn dat jullie dit willen doen en dat de mogelijkheid er is!


    Life is a beautiful struggle

    Super bedankt voor de lieve complimentjes! (flower) Hopelijk kunnen we in de toekomst nog veel voor jullie betekenen!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    DarthDaddy schreef:
    Ik vind het al super dat dit initiatief er is ^^


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind het inderdaad een heel fijn initiatief en heb er al regelmatig gebruik van gemaakt.

    Mochten jullie nog op zoek zijn naar mensen om te helpen dan bied ik mij bij deze graag aan om te helpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iedereen bedankt voor de lieve reacties! Het is erg fijn om te lezen dat ons initiatief zo gewaardeerd wordt. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hey all,

    Het is fijn dat jullie zo positief en lief naar ons zijn. Heel erg bedankt voor die lieve comments! Ik ben inderdaad ook heel blij dat dit initiatief er is en dat ik er deel van mag zijn. Love you all! (flower)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En dit is dus een van de redenen waarom deze community geweldig is, het gaat niet alleen om hoe goed schrijf je, of wat lees je het liefst, het gaat om ons, als personen. Zeer positieve ervaring mee gehad en niks anders dan lof voor wat jullie doen.


    Open your heart, I'll never misuse it.