• In juni ga ik een week naar mijn beste vriend in Frankrijk en omdat het dan makkelijker is delen we het bed. Nu heb ik een relatie en vraag ik me af of dit oke is?
    what's your opinion?


    SLOAN.

    Hangt er vanaf wat je vriendje er van vindt denk ik. Ik zou het iig wel tegen hem zeggen. Als ik een vriendje had en hij bij zijn beste vriendin in bed zou slapen, dat zou ik zelf iig niet erg leuk vinden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het wel kunnen als er niks gebeurt, een beetje vertrouwen moet er zijn toch?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    DarthDaddy schreef:
    Ik vind het wel kunnen als er niks gebeurt, een beetje vertrouwen moet er zijn toch?


    + en als er iets lijkt te gebeuren met elkaar praten en goede afspraken maken als jullie dat niet willen.


    The truth is out there.

    DarthDaddy schreef:
    Ik vind het wel kunnen als er niks gebeurt, een beetje vertrouwen moet er zijn toch?


    And then we'll see it.

    Ik denk dat dit eerder een vraag zou zijn naar jouw vriend toe.

    Ik denk in mijn geval:
    Ik zou ja zeggen tegen mijn vriend, maar als het vermeden kan worden, dan doe je dat. Want een kamer met 2 single bedden is doorgaans dezelfde prijs als een kamer met een tweepersoonsbed.
    Ik vermoed dat in mijn geval mijn vriend wel ja zou zeggen. Want hij kent mijn beste jongensvrienden heel goed.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Shadowsinger schreef:
    Hangt er vanaf wat je vriendje er van vindt denk ik. Ik zou het iig wel tegen hem zeggen. Als ik een vriendje had en hij bij zijn beste vriendin in bed zou slapen, dat zou ik zelf iig niet erg leuk vinden.


    Dit. Vertrouwen hebben is allemaal goed en wel, maar ik zou nog steeds jaloers zijn. (Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik van mezelf uit al snel jaloers ben)
    Gelukkig is mijn vriend ook nogal snel jaloers, dus we zouden het beiden niet doen denk ik. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Shadowsinger schreef:
    Hangt er vanaf wat je vriendje er van vindt denk ik. Ik zou het iig wel tegen hem zeggen. Als ik een vriendje had en hij bij zijn beste vriendin in bed zou slapen, dat zou ik zelf iig niet erg leuk vinden.


    Ledecky schreef:
    (...)

    Dit. Vertrouwen hebben is allemaal goed en wel, maar ik zou nog steeds jaloers zijn. (Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik van mezelf uit al snel jaloers ben)
    Gelukkig is mijn vriend ook nogal snel jaloers, dus we zouden het beiden niet doen denk ik. (:


    26 - 02 - '16

    Nee dit is niet okay. Als je vriendje een beetje slim is zegt ie hier nee op. Ik zou het zelf ook niet fijn vinden als mijn vriendin met een andere man in bed ligt.. Daar zou ik razend van worden en dan komt ze bij mij het huis niet meer in. Dus mijn antwoord is gewoon NEE dit kan niet!


    DiabloSE30Jota

    Bull1992 schreef:
    Nee dit is niet okay. Als je vriendje een beetje slim is zegt ie hier nee op. Ik zou het zelf ook niet fijn vinden als mijn vriendin met een andere man in bed ligt.. Daar zou ik razend van worden en dan komt ze bij mij het huis niet meer in. Dus mijn antwoord is gewoon NEE dit kan niet!


    Oké sorry maar waar slaat dit op? Dit topic komt helemaal uit april en is niet echt relevant meer.


    You were born original, don't die as a copy.

    Omdat ik het tegen kwam en toch even een reactie wou geven.


    DiabloSE30Jota

    SPECS schreef:
    (...)

    Oké sorry maar waar slaat dit op? Dit topic komt helemaal uit april en is niet echt relevant meer.


    Ik vind het best komisch dat Quizlet zich afvraagt waarom o waarom wij minder users tellen en nieuwe accounts binnen een dag inactief zijn. Ik verwacht wel weer een comment zoals “Ja maar dat had hij zelf kunnen bedenken” of “Nee dat is niet de reden want...” en dat ik nu een super hete discussie start lmao.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2018 - 5:07 ]

    Ik stel voor dat we deze discussie nu stoppen voor hij uit de hand loopt.


    Queer zijn is gewoon alles

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    Ik vind het best komisch dat Quizlet zich afvraagt waarom o waarom wij minder users tellen en nieuwe accounts binnen een dag inactief zijn. Ik verwacht wel weer een comment zoals “Ja maar dat had hij zelf kunnen bedenken” of “Nee dat is niet de reden want...” en dat ik nu een super hete discussie start lmao.


    Dit account was volgens mij alleen aangemaakt om deze reactie te geven, brandnieuw en alleen op dit hele oude topic reageren? Vind ik persoonlijk nogal kinderachtig en wat andere daar van denken maakt me niet uit.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik herhaal: de discussie stopt hier. Als jullie verder willen discussiëren, kan dat via GB/PB. Desnoods met de begeleiding van een bemiddelaar. Hier gaan we terug on-topic!


    Queer zijn is gewoon alles