• Hey liefste users,

    Tijdens dit zonnig weekend werd er ook nog gewerkt, ohja. We hebben de laatste puntjes op de i gezet om vandaag enkele users te kunnen aanstellen als moderator. Dus bij deze gaan we ook niet verder rond de pot draaien!

    We presenteren onze nieuwe aanwinsten voor het team:
    Firekeeper
    Courferre
    Plunkett
    J0Y
    TaeTae

    Gefeliciteerd! *O*

    We willen ook nog graag iedereen bedanken die zijn of haar best gedaan heeft in de tweede ronde, maar het niet geworden is. Enorm bedankt voor de tijd en moeite die jullie hebben gedaan.
    Maar we willen eigenlijk iedereen bedanken die mee heeft gedaan, aan eender welke ronde. Bedankt! <3

    Dus dat was het weer voor vandaag. Geniet nog van het zonnetje!

    Liefs,
    Het moderatorteam


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit wordt ook mijn laatste antwoord: het is heel jammer dat mensen er zo over denken. Om eerlijk te zijn, vind ik niet dat dit klopt. Dan had ik bij de vorige bètaverkiezingen wel de positie van bètareader gekregen, denk ik. Ik, samen met de vier anderen, heb er heel hard voor gewerkt en ik heb uren gespendeerd aan het invullen van de formulieren omdat ik echt kans wilde maken om deel van het team te worden. Ik heb er met niemand over gesproken, dit mocht niet, namelijk. Ik ken mensen uit de crew, maar ik vind het jammer sommigen er meteen vanuit gaan dat ik deze positie alleen heb gekregen omdat ik ze ken. Ik ben al jaren lid van deze site, het is niet vreemd dat ik deze mensen weleens gezien heb.
          Een bemiddelaar is onpartijdig en kan deze zaken van beide kanten bekijken, dus dat zou ik aanraden. Verder weet ik niet wat ik erover kwijt kan, behalve dat ik het liever leuk wil houden en wil kunnen genieten van dit baantje, zonder me schuldig te voelen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Van harte gefeliciteerd allemaal! Ik heb er het volste vertrouwen in dat jullie het super goed gaan doen!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik ben wel een beetje pissed dat er wordt verdacht aan vriendjespolitiek. Als dat zo was, dan zou het toch niet meer dan een maand duren om de vriendjes eruit te halen en aan te stellen als mod? De mods steken tijd erin om de inschrijvingen van zowel ronde 1 als ronde 2 zorgvuldig te beoordelen en te bespreken. En de kandidaten doen ook hun best zichzelf te bewijzen in de twee rondes. Beide rondes zijn niet makkelijk, vooral bij de tweede worden je vaardigheden getest. Van beide kanten wordt er hun best gedaan om tot de meest geschikte mods te komen.
    Ik ken als ex-mod de mods en weet ook van hen wel een beetje wie met wie bevriend is, maar ik zie niet bij welke van de nieuwe mods er connecties worden gezien met de “oudere” mods om tot de conclusie van vriendjespolitiek te komen.
    Ik kan nog uitgebreid verder gaan, maar dat ga ik nu niet doen.

    In ieder geval ben ik erg blij met de nieuwe mods! Ik geloof in jullie en de “oudere” mods! 😊 Suces met jullie inwerking! 🍀

    [ bericht aangepast op 8 april 2018 - 22:37 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Het zijn gewoon hele sociale mensen die door zijn en ik kan best begrijpen dat men het fijn vindt om daarmee samen te werken. Volgens mij is er niet echt sprake van vriendengroepjes, het zijn gewoon lekkere actieve users. Ik ben er in elk geval blij mee.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lieve mensen,

    Allereerst vinden wij (de bemiddelaars) het naar om te horen dat we partijdig worden bevonden, terwijl dit absoluut niet waar is. Onze functie omschrijft het onpartijdig zijn, en toezicht houden op een eerlijk proces. Wij helpen mensen graag, en op onze eigen verkiezingen zijn we in Augustus door jullie gekozen. En die nemen wij heel serieus. Helaas heeft dit topic een negatieve sfeer gekregen, terwijl het juist iets positiefs moest zijn voor de nieuwe mods.

    Goed, nu is het onze taak (Danique en ik) om toezicht te houden op of alles netjes verloopt. En zoiets als vriendjespolitiek niet bij de moderator verkiezingen kan voorkomen. Wij hebben het topic van de verkiezingen nauwlettend in de gaten gehouden. En er is net zoals bij een sollicitatie gekeken naar de sterke kanten van de inzendingen en naar de kwaliteiten van degene die nu mod zijn geworden. Zij hebben hun plekje verdiend door hard te werken en goed doordachte antwoorden te geven. De inzendingen zijn daar ook echt op nagekeken en degene van wie de mods dachten dat ze het best bij de functie passen, hebben het nu gekregen. Dus dit is dan ook welverdiend. Iedereen die naar de tweede ronde was heeft een kans gekregen, en helaas moeten daar mensen ook bij afvallen.

    Wij als bemiddelaars werken samen met de mods, maar hebben er verder geen belang bij wie er wel mod wordt en wie niet. Vandaar dat wij de onpartijdige factor zijn aan deze verkiezingen en kunnen controleren of alles netjes verloopt. Dat geldt overigens voor alle verkiezingen.

    Mochten jullie nog vragen hebben over de verkiezingen. Je kunt ze altijd stellen. Ons pb staat altijd open!

    Groetjes,
    De bemiddelaars


    One Who Travels A Higher Path.

    @iedereen die reageerde op mij,
    zoals we allemaal weten loopt niet alles even gesmeerd bij de mods en worden daar bitchie, nare spelletjes gespeeld achter de schermen waar wij als users geen weet van hebben. Oude mod Melissa heeft ons dat iig al duidelijk gemaakt met haar verhalen van destijds.

    Tbh? Zowel bij de mod als bij de bemiddelaars verkiezingen is er voor mijn gevoel spraken geweest van vriendjespolitiek. Dat de bemiddelaars zo nauwlettend hebben gekeken bij deze verkiezingen, doet mij dus ook helemaal niets. :3 Nee, jullie hebben vast niet gesorteerd op die vind ik leuk, die niet enzovoort, maar bewust of onbewust, is er zeker wel spraken geweest van vriendjespolitiek. Want anders zouden deze mensen het nooit zijn geworden. Bovendien, iedereen met naar mijn gevoel een sterke mening, is bij de eerste ronde al afgevallen. Lekker hypocriet. :D


    i wanna die with you once or twice.

    Gefeliciteerd allemaal!! En let alsjeblieft op met klikken inderdaad lol


    Wollstonecraft schreef:
    @iedereen die reageerde op mij,
    zoals we allemaal weten loopt niet alles even gesmeerd bij de mods en worden daar bitchie, nare spelletjes gespeeld achter de schermen waar wij als users geen weet van hebben. Oude mod Melissa heeft ons dat iig al duidelijk gemaakt met haar verhalen van destijds.

    Tbh? Zowel bij de mod als bij de bemiddelaars verkiezingen is er voor mijn gevoel spraken geweest van vriendjespolitiek. Dat de bemiddelaars zo nauwlettend hebben gekeken bij deze verkiezingen, doet mij dus ook helemaal niets. :3 Nee, jullie hebben vast niet gesorteerd op die vind ik leuk, die niet enzovoort, maar bewust of onbewust, is er zeker wel spraken geweest van vriendjespolitiek. Want anders zouden deze mensen het nooit zijn geworden. Bovendien, iedereen met naar mijn gevoel een sterke mening, is bij de eerste ronde al afgevallen. Lekker hypocriet. :D

    Ik geef je geen ongelijk hoor, maar even omdenkend (en geheel oprecht), nu heb je wel bakken aan tijd per week die je kan steken in iets waar jij blij van wordt, in plaats van dat je al die tijd en energie moet steken in een half stervende website? Ik snap dat sommige mensen daar nog steeds (of juist?) wel voldoening uit halen, dus ik ben heel blij voor de nieuwe mods en zo, maar ik kan me ook goed voorstellen dat een functie aannemen die zo serieus wordt genomen op een website waar weinig meer gebeurt gewoon niet echt... het waard is? Dus idk man, misschien ben je de dans wel enorm ontsprongen.

    Maar goed, ik snap heel erg dat je op het moment gewoon even kwaad bent, hoor, want de Qrew heeft nou niet echt een heel goede reputatie, maar misschien helpt het een beetje. Idk. Ga schilderen, schrijf een boek, ik twijfel er niet over dat je bergen potentie hebt die je in iets kan stoppen wat nog veel meer voldoening geeft dan een rood naampje op quizlet punt nl.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    @Wollstonecraft; Ik hoop alleen dat je beseft dat het hebben van een sterke mening totaal geen reden is voor een afwijzing. Onbezonnen, ongefilterde schreeuwen zijn dit echter wel. Het is prima om een andere mening te hebben, maar dat moet op een normale manier besproken worden. Ik denk dat veel mensen die zo'n sterke mening hebben zich best eens mogen afvragen of de manier waarop ze deze uitten zo zinvol is.

    Wat ik met dat laatste bedoel is dat kritische mensen van harte welkom zijn in de crew, maar daar hoort ook de wil bij om vooruit te komen. Alleen maar commentaar hebben heeft totaal geen zin en is onwijs slecht voor de groepsdynamiek. En helaas zijn er veel mensen met een sterke mening die nog niet in staat zijn om ook te relativeren dat ze weleens fout kunnen zijn.
    .
    Ontopic:
    Ik sta volledig achter de keuze van mijn ex-collegas en ik wil alle nieuwe moderators van harte feliciteren. Het is een leuke baan, maar helaas hebben jullie nu al de ietswat negatieve kant mogen ondervinden. Heel veel succes allemaal, ik heb jullie aanmeldingen nog gelezen voor ik stopte en jullie zijn echt toppers.

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 11:29 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wollstonecraft schreef:
    @iedereen die reageerde op mij,
    zoals we allemaal weten loopt niet alles even gesmeerd bij de mods en worden daar bitchie, nare spelletjes gespeeld achter de schermen waar wij als users geen weet van hebben. Oude mod Melissa heeft ons dat iig al duidelijk gemaakt met haar verhalen van destijds.

    Tbh? Zowel bij de mod als bij de bemiddelaars verkiezingen is er voor mijn gevoel spraken geweest van vriendjespolitiek. Dat de bemiddelaars zo nauwlettend hebben gekeken bij deze verkiezingen, doet mij dus ook helemaal niets. :3 Nee, jullie hebben vast niet gesorteerd op die vind ik leuk, die niet enzovoort, maar bewust of onbewust, is er zeker wel spraken geweest van vriendjespolitiek. Want anders zouden deze mensen het nooit zijn geworden. Bovendien, iedereen met naar mijn gevoel een sterke mening, is bij de eerste ronde al afgevallen. Lekker hypocriet. :D


    Oké, maar nu wil ik me er toch wel even in mengen.
    Ik snap waar je vandaan komt en ik deel een aantal van je standpunten. Ik heb namelijk ook het idee dat je wel echt binnen het plaatje van de Qrew moet passen, anders krijg je het baantje niet. Hoe goed jouw inschrijving ook zal zijn.
    Aan de andere kant zijn de mensen die nu zijn gekozen naar mijn mening wel erg geschikt. Vooral Laura is echt een topper die altijd super veel voor de site doet. De mensen die het nu zijn geworden, hebben het naar mijn idee wel echt verdiend. Ze zijn geschikt en ze hebben hun best gedaan. Wat ik in jouw quote bold heb gemaakt, ben ik het dus absoluut niet mee eens. Die opmerking vind ik persoonlijk niet helemaal fair.
    Ik wil je natuurlijk geen mes in de rug steken ofzo, want ik vind het super dat je jouw mening uit en ik ben het met een aantal dingen zeker eens. Daarnaast vind ik je een superleuk kind en is dit niets persoonlijks, maar dat wilde ik toch even zeggen.

    Daarnaast, vriendjespolitiek lijkt me niet helemaal het juiste woord? Misschien denk ik nu teveel van mezelf, dat zal heel goed kunnen, maar ik denk dat ik ook best in dit rijtje had gepast. Ik heb best een positieve naam hier op Q heb ik het idee en ik ben redelijk bevriend met een aantal mods. Echter was mijn inschrijving compleet bagger en ik ben dan ook niet door überhaupt de eerste ronde gekomen.

    En verder: lieve kinders, heel veel succes en plezier met jullie modbaantje. Naar mijn idee hebben jullie het wel echt verdient. Kussies.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Zon schreef:
    (...)

    Oké, maar nu wil ik me er toch wel even in mengen.
    Ik snap waar je vandaan komt en ik deel een aantal van je standpunten. Ik heb namelijk ook het idee dat je wel echt binnen het plaatje van de Qrew moet passen, anders krijg je het baantje niet. Hoe goed jouw inschrijving ook zal zijn.
    Aan de andere kant zijn de mensen die nu zijn gekozen naar mijn mening wel erg geschikt. Vooral Laura is echt een topper die altijd super veel voor de site doet. De mensen die het nu zijn geworden, hebben het naar mijn idee wel echt verdiend. Ze zijn geschikt en ze hebben hun best gedaan. Wat ik in jouw quote bold heb gemaakt, ben ik het dus absoluut niet mee eens. Die opmerking vind ik persoonlijk niet helemaal fair.
    Ik wil je natuurlijk geen mes in de rug steken ofzo, want ik vind het super dat je jouw mening uit en ik ben het met een aantal dingen zeker eens. Daarnaast vind ik je een superleuk kind en is dit niets persoonlijks, maar dat wilde ik toch even zeggen.

    Daarnaast, vriendjespolitiek lijkt me niet helemaal het juiste woord? Misschien denk ik nu teveel van mezelf, dat zal heel goed kunnen, maar ik denk dat ik ook best in dit rijtje had gepast. Ik heb best een positieve naam hier op Q heb ik het idee en ik ben redelijk bevriend met een aantal mods. Echter was mijn inschrijving compleet bagger en ik ben dan ook niet door überhaupt de eerste ronde gekomen.

    En verder: lieve kinders, heel veel succes en plezier met jullie modbaantje. Naar mijn idee hebben jullie het wel echt verdient. Kussies.


    Maar het is aan de andere kant ook wel logisch dat de mods een bepaald beeld hebben van personen die in hun team passen, niet? Sommige eigenschappen werken daar gewoon niet bij. Het is echt een sollicitatie, net als bij een gewone baan. (:

    Daarnaast ben ik echt zooo trots op alle nieuwe mods want ze hebben het meer dan verdiend.


    •

    Wollstonecraft schreef:
    @iedereen die reageerde op mij,
    zoals we allemaal weten loopt niet alles even gesmeerd bij de mods en worden daar bitchie, nare spelletjes gespeeld achter de schermen waar wij als users geen weet van hebben. Oude mod Melissa heeft ons dat iig al duidelijk gemaakt met haar verhalen van destijds.

    Tbh? Zowel bij de mod als bij de bemiddelaars verkiezingen is er voor mijn gevoel spraken geweest van vriendjespolitiek. Dat de bemiddelaars zo nauwlettend hebben gekeken bij deze verkiezingen, doet mij dus ook helemaal niets. :3 Nee, jullie hebben vast niet gesorteerd op die vind ik leuk, die niet enzovoort, maar bewust of onbewust, is er zeker wel spraken geweest van vriendjespolitiek. Want anders zouden deze mensen het nooit zijn geworden. Bovendien, iedereen met naar mijn gevoel een sterke mening, is bij de eerste ronde al afgevallen. Lekker hypocriet. :D


    Echt het laatste wat ik ga zeggen: ik snap dat je het er misschien niet mee eens bent, en je hebt zeker recht op jouw mening, maar deze opmerking vind ik heel pijnlijk en oneerlijk. Ik heb mijn best gedaan en ik ben beloond voor de uren die ik heb gestopt in het invullen voor de formulieren, daar wil ik nu graag van genieten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wollstonecraft schreef:
    @iedereen die reageerde op mij,
    zoals we allemaal weten loopt niet alles even gesmeerd bij de mods en worden daar bitchie, nare spelletjes gespeeld achter de schermen waar wij als users geen weet van hebben. Oude mod Melissa heeft ons dat iig al duidelijk gemaakt met haar verhalen van destijds.

    Tbh? Zowel bij de mod als bij de bemiddelaars verkiezingen is er voor mijn gevoel spraken geweest van vriendjespolitiek. Dat de bemiddelaars zo nauwlettend hebben gekeken bij deze verkiezingen, doet mij dus ook helemaal niets. :3 Nee, jullie hebben vast niet gesorteerd op die vind ik leuk, die niet enzovoort, maar bewust of onbewust, is er zeker wel spraken geweest van vriendjespolitiek. Want anders zouden deze mensen het nooit zijn geworden. Bovendien, iedereen met naar mijn gevoel een sterke mening, is bij de eerste ronde al afgevallen. Lekker hypocriet. :D


    Heh? Ik vind het juist opmerkelijk dat de mensen die nu wél door zijn juist durven te zeggen wat ze ergens van vinden en daarom vind ik ze juist zo'n goede toevoeging voor het team. Krijg nu de indruk dat je de mensen die je nu toch min of meer aanvalt eigenlijk helemaal niet kent. (En velen hebben net hun naam veranderd dus hé, het kan natuurlijk gebeuren dat je ze niet herkent ofzo?)


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)

    Heh? Ik vind het juist opmerkelijk dat de mensen die nu wél door zijn juist durven te zeggen wat ze ergens van vinden en daarom vind ik ze juist zo'n goede toevoeging voor het team. Krijg nu de indruk dat je de mensen die je nu toch min of meer aanvalt eigenlijk helemaal niet kent. (En velen hebben net hun naam veranderd dus hé, het kan natuurlijk gebeuren dat je ze niet herkent ofzo?)


    Ik heb het idee dat er eveneens vriendjespolitiek is van de andere kant. Bepaalde mensen zijn afgevallen die beter bekend zijn en dat is niet oké dus nu is het ineens vriendjespolitiek van de mods.

    Like come on peeps, niemand kan zien wat iemand heeft beschreven in de sollicitaties dus daar kan ook niemand over oordelen.
    Besides, je mag helemaal niet vermelden dat je door bent of niet na de eerste ronde dus die mensen verdienen het sowieso al minder om mod te worden als ze dat wel hebben gedaan.


    •

    Wollstonecraft schreef:
    @iedereen die reageerde op mij,
    zoals we allemaal weten loopt niet alles even gesmeerd bij de mods en worden daar bitchie, nare spelletjes gespeeld achter de schermen waar wij als users geen weet van hebben. Oude mod Melissa heeft ons dat iig al duidelijk gemaakt met haar verhalen van destijds.

    Tbh? Zowel bij de mod als bij de bemiddelaars verkiezingen is er voor mijn gevoel spraken geweest van vriendjespolitiek. Dat de bemiddelaars zo nauwlettend hebben gekeken bij deze verkiezingen, doet mij dus ook helemaal niets. :3 Nee, jullie hebben vast niet gesorteerd op die vind ik leuk, die niet enzovoort, maar bewust of onbewust, is er zeker wel spraken geweest van vriendjespolitiek. Want anders zouden deze mensen het nooit zijn geworden. Bovendien, iedereen met naar mijn gevoel een sterke mening, is bij de eerste ronde al afgevallen. Lekker hypocriet. :D

    Fijn dat je meteen alle nieuwe mods beledigt en iedereen die door was naar de tweede ronde. Erg volwassen.
    Zoals Ledecky al zei hebben ze er geen baat bij om vriendjespolitiek te doen. En nu zou ik het heel fijn vinden als we gewoon allemaal kunnen veranderen van onderwerp en over regenbogen gaan dansen ofzo.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    AAH GEFELICIFLAPTAART, jullie gaan dat fantastisch doen ^^


    Mhm?