Gefeliciteerd allemaal!! En let alsjeblieft op met klikken inderdaad lol
Wollstonecraft schreef:
@iedereen die reageerde op mij,
zoals we allemaal weten loopt niet alles even gesmeerd bij de mods en worden daar bitchie, nare spelletjes gespeeld achter de schermen waar wij als users geen weet van hebben. Oude mod Melissa heeft ons dat iig al duidelijk gemaakt met haar verhalen van destijds.
Tbh? Zowel bij de mod als bij de bemiddelaars verkiezingen is er voor mijn gevoel spraken geweest van vriendjespolitiek. Dat de bemiddelaars zo nauwlettend hebben gekeken bij deze verkiezingen, doet mij dus ook helemaal niets. Nee, jullie hebben vast niet gesorteerd op die vind ik leuk, die niet enzovoort, maar bewust of onbewust, is er zeker wel spraken geweest van vriendjespolitiek. Want anders zouden deze mensen het nooit zijn geworden. Bovendien, iedereen met naar mijn gevoel een sterke mening, is bij de eerste ronde al afgevallen. Lekker hypocriet.
Ik geef je geen ongelijk hoor, maar even omdenkend (en geheel oprecht), nu heb je wel bakken aan tijd per week die je kan steken in iets waar jij blij van wordt, in plaats van dat je al die tijd en energie moet steken in een half stervende website? Ik snap dat sommige mensen daar nog steeds (of juist?) wel voldoening uit halen, dus ik ben heel blij voor de nieuwe mods en zo, maar ik kan me ook goed voorstellen dat een functie aannemen die zo serieus wordt genomen op een website waar weinig meer gebeurt gewoon niet echt... het waard is? Dus idk man, misschien ben je de dans wel enorm ontsprongen.
Maar goed, ik snap heel erg dat je op het moment gewoon even kwaad bent, hoor, want de Qrew heeft nou niet echt een heel goede reputatie, maar misschien helpt het een beetje. Idk. Ga schilderen, schrijf een boek, ik twijfel er niet over dat je bergen potentie hebt die je in iets kan stoppen wat nog veel meer voldoening geeft dan een rood naampje op quizlet punt nl.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.